Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 21. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

De ansatte i skranken var ganske frekke, overhode ikke interessert i å hjelpe eller yte service - toppet seg når hun ene himlet med øynene når vi spurte om noe.
Vanskelig å finne parkering i nærheten og heller ikke mulig å laste av baggasje rett utenfor hotellet.
Rommet var fint, så det trekker litt opp.

2  Takk, mariacR5353ZX

Kjære mariacR5353ZX. Takk for tilbakemelding, det var synd at opplevelsen i resepsjon opplevedes som
dårlig service. Jeg er sikker på at dette ikke var intensjonen, vi skal sørge or at dette ikke skjer igjen. Beklager det!
Logistikken med parkering er desverre noe utfodrende for øyeblikket, men det finnes flere muligheter i nærheten av hotellet.
Man kan stoppe rett ved Voss Gondol å lempe av bagasje. Det kommer heldigvis en bedre løsning snart med nytt parkeringshus vegg i vegg med hotellet. Håper at dere ellers hadde et fint opphold på Voss og at dere vil gi oss en ny sjangse så vi kan få rettet opp igjen intrykket. Mvh Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Scandic leverer i kjent og trygg stil

Sentrums nært hotell .

Betjeningen fremstår som hyggelig og atmosfæren er hyggelig. Interiør er hyggelig med en rekke sosiale punkter plassert rundt i resepsjonen.

Rommet var bra og i stil med kjedens filosofi. Sengen var upåklagelig på rom 437.

Frokosten var god og her ble Covid 19 ivaretar med rengjøring av bord og tildeling av bord. Frokosten var i kjent stil og meget god.

En sammensatt god opplevelse igjen av Scandic

Kommer gjerne igjen.

Glemte en ting. Min sønn benyttet trenings fasilitetene ok de var gode

1  Takk, janfrodeh2016
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Kjære janfrodeh2016. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette var stas! Spesielt kjekt at du nevner vår gode atmosfære og serviceinnstilte personale. Dette skal deles med hele gjengen. Velkommen igjen! Mvh Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 13. juli 2021

Fantastisk frokost!! Meget hyggelig betjening; både ved resepsjon, velkomst til frokost og rengjøring. Veldig ok treningsrom! Bra beliggenhet midt i sentrum rett ved gondolen. Kjekk takterrasse. Kommer gjerne igjen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, acf81
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære acf81, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Utrolig kjekt å lese, Velkommen tilbake!
Mvh Team Scandic Voss

Anmeldt 6. juli 2021

Veldig fin beliggenhet i sentrum. Frokosten var god med et godt utvalg og god plass. Styr unna restauranten til middag. Resepsjonen var blide og hjelpsomme. Parkering ved togstasjonen for 69 kr pr døgn er akseptabelt. Ingen aircondition som fungerte på rommet, og kun et bittelite vindu som kunne åpnes. Dette vinduet hadde forøvrig ingen gardin, så det ble veldig lyst. Betalte 1650 for et helt enkelt hotellrom uten noe ekstra, så synes det var litt dyrt.

Romtips: Velg rom vekk fra togstasjonen
2  Takk, BirgitBr
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Kjære BirgitBr, Tusen takk for tilbakemelding etter ditt opphold hos oss. Kjekt å se at dere satte pris på beliggenheten og at frokosten falt i smak. Vi skulle gjerne visst mer om din restaurantopplevelse så vi har mulighet til å forbedre oss. Håper du kan ta kontakt med oss direkte. De praktiske som ventilasjon og vindu uten gardin skal vi sjekke opp.
Mvh
Evelinn & Team Scandic Voss