ScandicHotels.comUSD 152
Travelocity
Anmeldt 28. juli 2021

V i var to familier som booket rom på Scandic Voss 20-23 Juli.

Har alltid vært fornøyd med Scandic tidligere, denne gangen ble vi dessverre svært skuffet.
Med en svært høy pris på hotellrommene hadde vi forventet langt bedre.

* Dårlig kundeservice i resepsjon. Tildels uhøflig da vi ønsket å bekrefte at rommene var ved siden av hverandre. Fikk da til svar «spiller det noen rolle?».
*Dårlig rengjøring på rommene. Spesielt under og rundt sovesofa. Dette var andre gangen vi har opplevd dette på dette hotellet.
*Reklamerte med film/kino for barn kl. 19.00. 19.20 måtte vi ut i resepsjonen for å spørre om det ble noen film. 19.30 tok de på Paw Patrol - serie. Flere barn forlot da rommet. Vi spurte om de kunne ta på en film siden det var det de hadde reklamert om. Da innrømmer de i resepsjonen at de bare hadde tatt på det første de fant.
*Reklamerer for opplegg for barn mellom kl. 16.00-18.00. Dagen vi kom var dette en del leker lagt ifra seg utenfor, i ett bed full i sigarettsneiper. Sier seg selv at vi ikke tok del i dette etter den dagen.
*Frokosten er satt i en konferansesal, uten vinduer. Fikk leirskolefølelse. For 2500,- natten forvente jeg en bedre opplevelse enn det.
*Reklamerer for gratis is for barn ved innsjekk. Dette måtte vi etterspørre da vi ble gjort oppmerksom på det i ettertid. Resepsjonen informerte aldri.

Positive var de ansatte i baren. Veldig hyggelige og hjelpsomme, men forteller kanskje litt om hvor fokuset til hotellet er.
Ikke anbefalt til familieferie.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ChristianFronn
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære Christian.
Leit at du opplevelsen på hotellet vårt ikke ble slik du hadde håpet. Tilbakemeldingene om resepsjon og renhold tar vi med oss videre, for slik skal det selvsagt ikke være. At barnelekene var mellom sigarettsneiper er ikke bra, og dette skal vi være veldig obs på at ikke skjer igjen. Vi har flyttet frokosten ned i første etasje på grunn av høyt antall gjester, for å ivareta koronatiltak.

Håper dere vil ta turen tilbake til oss, så vi kan få rette opp i dette inntrykket.
Mvh, Team Scandic Voss

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde høye forventninger til et såpass nytt hotell, men de ble ikke innfridd. Stilen på rommet, med bart tre, synes jeg ikke er attraktiv. Da sammenligner jeg med bl.a Ørnen og Hotell Norge. Det dummeste var likevel dårlig ventilasjon og et alt for varmt rom. Søvnen ble dårlig, også på grunn av rånere i gaten halve natten. Det er ikke alt man kan styre over, men de ansatte må få den informasjonen de behøver for å gjøre en god jobb. De har ikke god nok kontroll på åpningstider og priser. Appen Ordr har også feil åpningstider. Frokosten i dag manglet mye, til de ansattes store fortvilelse. Inneklima er likevel hovedgrunnen til at jeg prøver et annet hotell neste gang.

Takk, Jarle T

Kjære Jarle.
Veldig synd å høre at vi ikke greide å møte forventningene dine denne gangen. Hotellet vårt har en stil som er inspirert av natur og uteaktiviteter, og er således annerledes enn den stilen de har på byhotellene. At frokosten ikke hadde alt den skulle og at ordr hadde feil åpningstider er ikke bra, og dette skal vi ta med oss videre. Nå når vi har vært så heldig med været i sommer, har rommene blitt ganske varme. Vi har prøvd å sette ned temperaturen på rommene, og det er beklagelig at dette ikke har vært godt nok på rommet ditt. Vi har vifter tilgjengelig i resepsjonen dersom det er behov. Håper du kommer tilbake til oss så vi kan få rette opp i inntrykket ditt.

Mvh, Team Scandic Voss

Anmeldt 27. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 26. juli 2021

Vi var to voksne og to barn som overnattet her. Vanskelig å skjønne hvor man skal parkere når man kommer til hotellet. Fikk ikke noe informasjon om middag ved innsjekk. Heller ikke hvordan komme til rommet. Veldig fint rom, rent, men sovesofaen var ikke redd opp, selv om vi var fire personer. Kjøleskapet fungerte ikke bra. Fin utsikt og nydelig frokost med en veldig imøtekommende og blid dame som møtte oss ved inngangen til spisesalen. Når det gjelder middagsbuffet i restauranten- styr unna. Dyrt for lite utvalg og dårlig mat. Veldig skuffende…

Takk, AmalieE_13

Hei Amalie.

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi har forståelse for at parkering kan være litt utfordrende når du ankommer hotellet.
Men i Januar 2022 så er det nye parkeringshuset vegg i vegg med hotellet ferdigstilt som vil gjøre tilkomst mye enklere.
vi beklager at dere ikke fikk tillstrekkelig med informasjon og at rommet ikke var klart til dere sjekket inn dette skal vi ta med videre. Tilbakemelding på buffet i restauranten på kveldstid har vi tatt videre med kjøkkensjefen vår.
Hyggelig og høre at frokosten falt i smak og at dere ble godt tatt i mot.

Vi håper dere gir oss en ny sjangse i fremtiden for å rette opp intrykket.

Mvh,
Team Scandic Voss

Anmeldt 23. juli 2021

Ba om stille rom. Fikk valg mellom rom mot bakside «der det var noe støy fra togene som passerer», eller rom mot terrasse der «det spilles musikk til 23.00». Valgte det siste. Kom kl. 17. Ønsket å slappe av litt på rommet, men dunk fra bass fra hotellets terrasse er plagsom og høres nok fra alle rom på den siden. Ellers ok rom, men det hjelper ikke når man ønsker det stille.

Takk, MariJ424
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Hei Mari,

Takk for din tilbakemelding.
Med det fantastiske været som vi har vært så heldig å få, har det vært en del aktivitet på ettermiddagen på vår uteterrasse nå i fellesferien. Håper ellers at dere hadde et fint opphold og at dere kommer snart tilbake igjen :)
Mvh,
Team Scandic Voss