ScandicHotels.comUSD 152
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Nytt hotell som er fint, rent og pent.

Det er frokosten som er problemet her. Kjedelig og lite variert utvalg av pålegg.

Grønnsaker = 3 varianter; agurk, tomat (gode) og paprika. Lite utvalg av varme alternativer. Det er dessuten ikke mulig å lage eggerøre av halvfabrikat. Det blir uansett gelé/gummi. Jeg begriper ikke hvorfor man gjør dette. Scandic Solsiden hadde utmerket eggerøre. Ring dem? Bacon er begrenset til en ørliten bit som er festet til hvert sitt speilegg. Ingen bønner,stekte poteter, sopp eller lignende.

Oversukret First-Pricaktig syltetøy (kun bringebær og jordbær).

Det finnes annen gulost enn Norvegia, og det blir ikke bedre utvalg av å sette den frem flere steder.

Kun kjip traktekaffe.

Ok, maten er kjedelig og lite variert, men det klart største problemet er lokalet. Man spiser frokost i en gedigen konferansesal uten vinduer. 100% steril og kjønnsløs. Økonomisk fornuftig? Ja. Koselig? Overhodet ikke.

Minnene fra frokost i gymsal på en eller annen fotballturnering som lilleputt kom snikende. Man kan også sitte i gangen mellom denne konferansesalen og inngangspartiet til hotellet. Vi valgte det, da det er vinduer der. Ikke så spennende utsikt ut mot bussentralens holdeplasser akkurat, men langt bedre enn alternativet; en enorm bunkers med 6 meter takhøyde og fri utsikt til ventilasjonsanlegget.

Frokosten har enkelte lyspunkter; eks. Rawbollene på allergibordet og litt annet snacks, men det er dessverre langt fra nok til å oppveie.

Sorry Scandic, men det der funker bare ikke. Ikke verdt pengene.

Takk, Kai N
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Kai,
Tusen takk for din tilbakemelding og rating etter opphold hos oss på Scandic Voss!

Det var leit å høre om deres opplevelse på frokosten hos oss. Den er blitt informert videre til vårt kjøkken og vår restaurant. Frokosten vår vil bli nøye gjennomgått. I sommer har det vært mange besøkende hos oss. Avstand er viktig, også ved frokosten vår, som vi da valgte å ha i våre større lokaler. Nå er frokosten tilbake i vår restaurant som vanlig :)

Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake!

Varme hilsener fra Team Scandic Voss
v/Marianne

Anmeldt 1. august 2021

Hyggeleg og imøtekomande betjening. Ungane fekk gratis is (isadora/ Dyreparken is). Rommet var ganske stort til å vera familierom. Til frukost kunne me velge tidspunkt slik at ikkje skulle bli så fullt. God mat og alle var fornøgde med ei natt her:-)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, mariavQ5644LL
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Maria, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss på vakre, vene Voss! Det var kjekt å høre dere opplevde et hyggelig og imøtekommende betjening, et stor og romslig rom og ikke minst god mat hos oss :) Ha en riktig din sommer videre og velkommen tilbake! varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Et moderne og hyggelig hotell. Vennlig personale både i resepsjon og i bar og til frokost. God frokost med rikt utvalg av kald og varm mat. Ett stort pluss med takterrasse for avslapning etter en dag på tur. Litt dumt at det ikke er parkering tilknyttet hotellet.

Takk, Kristine J

Hei Kristine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss på vakre, vene Voss! Det bygges en ny parkering i huset ved siden av oss. Da vil det bli bedre med parkering i forbindelse med opphold hos oss i skiftet 21/22. det gleder vi oss til :)
Kjekt å høre personalet var vennlig i såvel resepsjon, som i bar og til frokost. Det skal vi fortsette med. Så godt dere fikk nydt terrassen vår og ikke minst hadde en god frokost. Ha en fantastisk sommer videre og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 28. juli 2021

V i var to familier som booket rom på Scandic Voss 20-23 Juli.

Har alltid vært fornøyd med Scandic tidligere, denne gangen ble vi dessverre svært skuffet.
Med en svært høy pris på hotellrommene hadde vi forventet langt bedre.

* Dårlig kundeservice i resepsjon. Tildels uhøflig da vi ønsket å bekrefte at rommene var ved siden av hverandre. Fikk da til svar «spiller det noen rolle?».
*Dårlig rengjøring på rommene. Spesielt under og rundt sovesofa. Dette var andre gangen vi har opplevd dette på dette hotellet.
*Reklamerte med film/kino for barn kl. 19.00. 19.20 måtte vi ut i resepsjonen for å spørre om det ble noen film. 19.30 tok de på Paw Patrol - serie. Flere barn forlot da rommet. Vi spurte om de kunne ta på en film siden det var det de hadde reklamert om. Da innrømmer de i resepsjonen at de bare hadde tatt på det første de fant.
*Reklamerer for opplegg for barn mellom kl. 16.00-18.00. Dagen vi kom var dette en del leker lagt ifra seg utenfor, i ett bed full i sigarettsneiper. Sier seg selv at vi ikke tok del i dette etter den dagen.
*Frokosten er satt i en konferansesal, uten vinduer. Fikk leirskolefølelse. For 2500,- natten forvente jeg en bedre opplevelse enn det.
*Reklamerer for gratis is for barn ved innsjekk. Dette måtte vi etterspørre da vi ble gjort oppmerksom på det i ettertid. Resepsjonen informerte aldri.

Positive var de ansatte i baren. Veldig hyggelige og hjelpsomme, men forteller kanskje litt om hvor fokuset til hotellet er.
Ikke anbefalt til familieferie.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, ChristianFronn
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjære Christian.
Leit at du opplevelsen på hotellet vårt ikke ble slik du hadde håpet. Tilbakemeldingene om resepsjon og renhold tar vi med oss videre, for slik skal det selvsagt ikke være. At barnelekene var mellom sigarettsneiper er ikke bra, og dette skal vi være veldig obs på at ikke skjer igjen. Vi har flyttet frokosten ned i første etasje på grunn av høyt antall gjester, for å ivareta koronatiltak.

Håper dere vil ta turen tilbake til oss, så vi kan få rette opp i dette inntrykket.
Mvh, Team Scandic Voss

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Jeg hadde høye forventninger til et såpass nytt hotell, men de ble ikke innfridd. Stilen på rommet, med bart tre, synes jeg ikke er attraktiv. Da sammenligner jeg med bl.a Ørnen og Hotell Norge. Det dummeste var likevel dårlig ventilasjon og et alt for varmt rom. Søvnen ble dårlig, også på grunn av rånere i gaten halve natten. Det er ikke alt man kan styre over, men de ansatte må få den informasjonen de behøver for å gjøre en god jobb. De har ikke god nok kontroll på åpningstider og priser. Appen Ordr har også feil åpningstider. Frokosten i dag manglet mye, til de ansattes store fortvilelse. Inneklima er likevel hovedgrunnen til at jeg prøver et annet hotell neste gang.

Takk, Jarle T

Kjære Jarle.
Veldig synd å høre at vi ikke greide å møte forventningene dine denne gangen. Hotellet vårt har en stil som er inspirert av natur og uteaktiviteter, og er således annerledes enn den stilen de har på byhotellene. At frokosten ikke hadde alt den skulle og at ordr hadde feil åpningstider er ikke bra, og dette skal vi ta med oss videre. Nå når vi har vært så heldig med været i sommer, har rommene blitt ganske varme. Vi har prøvd å sette ned temperaturen på rommene, og det er beklagelig at dette ikke har vært godt nok på rommet ditt. Vi har vifter tilgjengelig i resepsjonen dersom det er behov. Håper du kommer tilbake til oss så vi kan få rette opp i inntrykket ditt.

Mvh, Team Scandic Voss