Priceline
ScandicHotels.comUSD 154
Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi overnattet spontant her og ankom sent på kvelden. God standard, hyggelig betjening, bra frokost - og meget trivelig frokostguide.
Veldig høy pris dog, ca 2400 kr for to personer i et dobbeltrom. Ingen parkeringsplass tilknyttet hotellet.

Romtips: Parkering i gaten
1  Takk, tones249
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Tone,

Tusen takk for tilbakemelding og rating etter opphold hos oss på Scandic Voss!

Det var leit prisen ble høy. Dette er nok grunnet høysesong og få rom tilgjengelige hos oss i sommer.
I begynnelsen av 2022, vil et helt nytt og offentlig parkeringshus være klart. Det vil gjøre parkering og tilgang til hotellet mye bedre.

Det var kjekt å høre vi har god standard, hyggelig betjening og bra frokost. Ikke minst en meget trivelig frokostguide :)
Ha en flott sommer videre og velkommen tibake!

Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Voss v/Marianne

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Nytt hotell som er fint, rent og pent.

Det er frokosten som er problemet her. Kjedelig og lite variert utvalg av pålegg.

Grønnsaker = 3 varianter; agurk, tomat (gode) og paprika. Lite utvalg av varme alternativer. Det er dessuten ikke mulig å lage eggerøre av halvfabrikat. Det blir uansett gelé/gummi. Jeg begriper ikke hvorfor man gjør dette. Scandic Solsiden hadde utmerket eggerøre. Ring dem? Bacon er begrenset til en ørliten bit som er festet til hvert sitt speilegg. Ingen bønner,stekte poteter, sopp eller lignende.

Oversukret First-Pricaktig syltetøy (kun bringebær og jordbær).

Det finnes annen gulost enn Norvegia, og det blir ikke bedre utvalg av å sette den frem flere steder.

Kun kjip traktekaffe.

Ok, maten er kjedelig og lite variert, men det klart største problemet er lokalet. Man spiser frokost i en gedigen konferansesal uten vinduer. 100% steril og kjønnsløs. Økonomisk fornuftig? Ja. Koselig? Overhodet ikke.

Minnene fra frokost i gymsal på en eller annen fotballturnering som lilleputt kom snikende. Man kan også sitte i gangen mellom denne konferansesalen og inngangspartiet til hotellet. Vi valgte det, da det er vinduer der. Ikke så spennende utsikt ut mot bussentralens holdeplasser akkurat, men langt bedre enn alternativet; en enorm bunkers med 6 meter takhøyde og fri utsikt til ventilasjonsanlegget.

Frokosten har enkelte lyspunkter; eks. Rawbollene på allergibordet og litt annet snacks, men det er dessverre langt fra nok til å oppveie.

Sorry Scandic, men det der funker bare ikke. Ikke verdt pengene.

Takk, Kai N

Hei Kai,
Tusen takk for din tilbakemelding og rating etter opphold hos oss på Scandic Voss!

Det var leit å høre om deres opplevelse på frokosten hos oss. Den er blitt informert videre til vårt kjøkken og vår restaurant. Frokosten vår vil bli nøye gjennomgått. I sommer har det vært mange besøkende hos oss. Avstand er viktig, også ved frokosten vår, som vi da valgte å ha i våre større lokaler. Nå er frokosten tilbake i vår restaurant som vanlig :)

Ha en fin sommer videre og velkommen tilbake!

Varme hilsener fra Team Scandic Voss
v/Marianne

Anmeldt 1. august 2021

Hyggeleg og imøtekomande betjening. Ungane fekk gratis is (isadora/ Dyreparken is). Rommet var ganske stort til å vera familierom. Til frukost kunne me velge tidspunkt slik at ikkje skulle bli så fullt. God mat og alle var fornøgde med ei natt her:-)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, mariavQ5644LL
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Maria, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss på vakre, vene Voss! Det var kjekt å høre dere opplevde et hyggelig og imøtekommende betjening, et stor og romslig rom og ikke minst god mat hos oss :) Ha en riktig din sommer videre og velkommen tilbake! varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Et moderne og hyggelig hotell. Vennlig personale både i resepsjon og i bar og til frokost. God frokost med rikt utvalg av kald og varm mat. Ett stort pluss med takterrasse for avslapning etter en dag på tur. Litt dumt at det ikke er parkering tilknyttet hotellet.

Takk, Kristine J

Hei Kristine, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss på vakre, vene Voss! Det bygges en ny parkering i huset ved siden av oss. Da vil det bli bedre med parkering i forbindelse med opphold hos oss i skiftet 21/22. det gleder vi oss til :)
Kjekt å høre personalet var vennlig i såvel resepsjon, som i bar og til frokost. Det skal vi fortsette med. Så godt dere fikk nydt terrassen vår og ikke minst hadde en god frokost. Ha en fantastisk sommer videre og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss