Booking.comUSD 153
ScandicHotels.comUSD 152
Agoda.comUSD 152
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Super plass å overnatt på Voss, fine nye moderne rom, gode senger, fantastisk frokostvert som hadde full kontroll i pandemien.

Koselig terrasse, god frokostbuffet, manglet beiken som en kunne forsyne seg av men ellers fantastisk bra frokost.

Det var og kort vei til gondolbanen da den er i samme bygg.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Voyage35021448967
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei Voyage35021448967.

Tusen takk for din tilbakemelding. Så hyggelig og høre at dere ble tatt godt i mot av frokostverten og at utvalget falt i smak.
Så flott at dere fikk tatt i bruk gondolen og terrassen vår!
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake i nær fremtid :)

Mvh,
Team Scandic Voss

Anmeldt 6. august 2021

Nytt og fint hotell med god beliggenhet i sentrum. Ligger vegg i vegg med gondolbanen, så er ypperlig for dem som skal videre opp på fjellet for enten å stå på ski eller gå tur.

Rommet var romslig og vi var godt fornøyd med rengjøringen. Noe støy fra passerende tog, da hotellet ligger på togstasjonen, men selv opplevde jeg ikke dette som plagsomt.

Det var et lite kjøleskap på rommet, støyfritt, men det ga heller ikke spesielt mye nedkjøling av innholdet i plasserte der.

Enkel, men god frokostbuffét. Hotellet har ikke egen parkering, men offentlig parkeringsplass ligger innenfor 4-5 minutters gange.

Noe stive priser på overnatting, men vil du bo sentralt er dette et godt alternativ.

Takk, Humbart
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Hei Humbart, Tusen takk for tilbakemelding! Det var god informasjon. Kjøleskapene våre er under en periode med utskiftning nå. Det har vært litt utfordring med hensyn til kalde nok kjøleskap. Ved siden av hotellet, bygges det et offentlig hus som også skal ha 140 offentlige parkeringsplasser. Det skal være mulig å gå fra parkering direkte inn på hotellet. Dette skal stå klart i årskiftet 21/22. Det blir bedre :) Kjekt å høre dere synes vi er et nytt og fint hotell, med god beliggenhet. Ha en flott sommer videre og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 4. august 2021

Generelt veldig bra, men noen minuser.
Når man kommer med bil er det ingen gode muligheter for å sette av bagasje ved inngangen.
Det er ingen strykejern på rommene, så disse må lånes. Dette er greit nok, men da bør det forventes noe kvalitet. Strykejernet var elendig.
Ved innsjekk på forhånd var det ingen mulighet til å hente nøkkelkort i automat. En måtte uansett stå i samme kø, så dette virket litt unødvendig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Audun72

Hei Audun, Tusen takk for tilbakemelding etter opphold hos oss på Voss! Det var leit å høre om deres opplevelse hos oss med hensyn til parkering. Det bygges et nytt parkeringshus vis a vis hotellet. Her skal man kunne gå tørrskodd rett inn på hotellet vårt :)
Vi har tatt med informasjon vedrørende strykejernet sin kapasitet. Meningen med å sjekke inn er jo at man skal slippe å stå i kø. Dette skal vi få sett en bedre løsning. Ha en flott sommer videre og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 3. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi overnattet spontant her og ankom sent på kvelden. God standard, hyggelig betjening, bra frokost - og meget trivelig frokostguide.
Veldig høy pris dog, ca 2400 kr for to personer i et dobbeltrom. Ingen parkeringsplass tilknyttet hotellet.

Romtips: Parkering i gaten
1  Takk, tones249
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei Tone,

Tusen takk for tilbakemelding og rating etter opphold hos oss på Scandic Voss!

Det var leit prisen ble høy. Dette er nok grunnet høysesong og få rom tilgjengelige hos oss i sommer.
I begynnelsen av 2022, vil et helt nytt og offentlig parkeringshus være klart. Det vil gjøre parkering og tilgang til hotellet mye bedre.

Det var kjekt å høre vi har god standard, hyggelig betjening og bra frokost. Ikke minst en meget trivelig frokostguide :)
Ha en flott sommer videre og velkommen tibake!

Varme hilsener fra alle oss i Team Scandic Voss v/Marianne