ScandicHotels.com
Anmeldt 25. august 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Anmeldt 25. august 2021

Anmeldt 23. august 2021

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Anmeldt 9. august 2021

Vi hadde en fint hotellopphold på nye Scandic Voss med både barn, barnebarn og familiens hunder. Kan anbefales. Nydelig frokostbuffet. Det er alltid kjekt å besøke Voss og vi hadde nydelig vær hele oppholdet.

Takk, vaa885
Evelinn Gule Kolltveit, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei Vaa885.

Så hyggelig at dere tok med dere hele familien til Scandic Voss og at dere hadde et fint opphold.
Vi setter stor pris på dere tilbakemelding angående frokostbuffet og det er gledelig og høre at dere fikk flott vær under oppholdet også .
Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake :)

Mvh,
Team Scandic Voss