Booking.comUSD 137
ScandicHotels.comUSD 137
Orbitz.comUSD 137
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Greit moderne hotell på jernbanelinjen med de fordeler og ulemper det gir. Fint om du kommer med tog, gå rett inn på hotellet fra perrongen, men betal offentlig parkering om du kommer med bil.
Stive priser i baren, en helt ordinær vinflaske til 150kr på polet koster 705kr i hotellets bar.
Nesten fem (4,7) ganger polpris. Vanskelig å se hva hotellet tilfører denne vinen med et slikt påslag. Vel har det vært korona, men det får være grenser selv på en overpriset destinasjon som Voss.

Takk, Geimans
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Kjære Geimans, Tusen takk for omtale på Tripadvisor, vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss.
Beliggenheten er som du nevner veldig fin når man kommer med toget..
Mvh
Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 25. august 2021

• Reisetype: Reiste med venner

Anmeldt 25. august 2021

Anmeldt 23. august 2021

Anmeldt 11. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021