Booking.comUSD 136
ScandicHotels.comUSD 137
Orbitz.comUSD 136
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger da dette er et naturlig stoppested, men dette hotellet holder generelt en lavere standard enn de fleste Scandic hoteller. Både på rommene og service innstilling. Å ikke ha en vannkoker og kaffe på rommet er sjeldent, men enkelt hoteller veier opp med å ha kaffe til gjester i resepsjonen. Men å ta seg betalt for dette er ikke noe jeg ikke har opplevd andre steder enn her på Voss. De bryr seg heller ikke nevneverdig med å etterleve de goder som følger Scandic friends nivåer. Et helt ok hotell, men i forhold til at dette er et relativt nytt hotell forventet jeg høyere standard.

Dato for oppholdet: september 2021
1  Takk, raymondn938
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Kjære raymondn938. Takk for at du tar deg tid til å anmelde oss og gi oss tilbakemelding etter ditt besøk. Det var leit å høre at opplevelsen ikke stod til forventningene. Vi har kun vannkoker og kaffe på familierom og oppgraderte rom, som Scandic friends medlem får man gratis kaffe i resepsjon, hvis du ikke har blitt tilbydd dette beklager jeg veldig. Håper du vil gi oss en ny sjangse så vi kan rette ogg igjen intrykket. Send oss gjerne en direkte mld før neste besøk så fikser vi et rom med kaffemuligheter. Mvh Evelinn & Team Scandic Voss

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Greit moderne hotell på jernbanelinjen med de fordeler og ulemper det gir. Fint om du kommer med tog, gå rett inn på hotellet fra perrongen, men betal offentlig parkering om du kommer med bil.
Stive priser i baren, en helt ordinær vinflaske til 150kr på polet koster 705kr i hotellets bar.
Nesten fem (4,7) ganger polpris. Vanskelig å se hva hotellet tilfører denne vinen med et slikt påslag. Vel har det vært korona, men det får være grenser selv på en overpriset destinasjon som Voss.

Takk, Geimans
Evelinn Gule Kolltveit, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Kjære Geimans, Tusen takk for omtale på Tripadvisor, vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss.
Beliggenheten er som du nevner veldig fin når man kommer med toget..
Mvh
Evelinn & Team Scandic Voss