Liv Hjelmbrekke H
Dato for oppholdet: juli 2023
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Marianne Bruvik Kalleklev, Guest Services / Front OfficeScandic Voss, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 11. juli 2023
Dear Liv,

Thank you for staying with us here at Scandic Voss and for taking the time to leave your feedback here on Tripadvisor!

We are pleased to read that you enjoyed your stay.

Welcome back and have a lovely summer!
Best Wishes,
      • Scandic Hotels
        kr 2 118
      0.0 km fra Scandic Voss
      Restaurant
      Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
      • Hotels.com
      Flåm Marina
      46.3 km fra Scandic Voss
      Se flere hoteller i Vossevangen
      Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Skuffet over rom plassering mot tog stasjonen. Ble fortalt at toget gikk sjeldent, og at det ikke ville påvirke søvnen. Dette var ikke riktig. Gikk ofte, og midt på natten. Hotellet er ellers topp, og jeg har besøkt dette flere ganger. Supert med lading av elbil i garasjeanlegg ved siden av.

Dato for oppholdet: juli 2023
      Takk, Mr_Viking1
      Marianne Bruvik Kalleklev, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2023

Dear Mr. Viking,

Thank you for staying with us here at Scandic Voss and for taking the time to leave your feedback here on Tripadvisor.

We are pleased to read that you like our hotel and the parking facilities!

Welcome back.
      Best Wishes,
      Team Scandic Voss

Anmeldt 6. juni 2023

Dato for oppholdet: juni 2023
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Marianne Bruvik Kalleklev, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2023

Anmeldt 29. mai 2023

Dato for oppholdet: mai 2023
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
      Marianne Bruvik Kalleklev, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2023

Anmeldt 2. mai 2023

Bookingen går feilfritt, og betjeningen var høflige og blide.
      Rommet var fint, og det er rolige omgivelser. Det er fint trimrom med god utsikt fra øverste etasje.
      Frokosten var god, med variert tilbud.
      Hotellet lå sentralt i sentrum, rett ved jernbanestasjonen. Det er betaling for parkering, men mange parkeringsplasser som er gratis på søndager og etter kl 17 på hverdager rett i nærheten.

Dato for oppholdet: april 2023
      Takk, Bengt Egil E
      Marianne Bruvik Kalleklev, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mai 2023

Hei Bengt,
      Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter opphold hos oss på Scandic Voss! Så kjekt å høre alt gikk knirkefritt hos oss fra innsjekk til fint rom, god utsikt med trimrommet, beliggenheten vår og den gode frokosten. Det skal vi fortsette med :) Ha en riktig fin mai måned og velkommen tilbake!
      Varme hilsener fra Team Scandic Voss

Anmeldt 7. april 2023

Enda et vellykket opphold på Scandic Voss. Sentral beliggenhet, og ikke mange meter å gå til Voss Gondol. Litt støy fra jernbanen dersom en har rom på "feil side" av hotellet. Frokosten er grunn nok til å bo på dette hotellet.

Dato for oppholdet: april 2023
      Takk, Sverre Delin F
      Marianne Bruvik Kalleklev, Guest Services / Front Office på Scandic Voss, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. april 2023

Hei Sverre, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så kjekt å høre dere trives hos oss på Voss :) Spør gjerne om rom mot Vangsvatnet neste gang, så ordner vi det. Godt å høre frokosten vår er en grunn for å bo hos oss også. Ha en fabelaktig vår og velkommen tilbake! Varme hilsener fra Team Scandic Voss