“Ganske bra!”
Anmeldelse av Malin Sushi

Malin Sushi
Vurdert som nr. 14 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Dette var den eneste middagen vi skulle ha i Voss og den leverte, veldig god sushi! Servicen var god og rask. Maten var litt dyr, men det var vært det. Lokalene var rene og fine, men det ble spilt veldig høy musikk, som ikke var veldig behagelig å høre på. I tillegg synes jeg det var litt rart at jeg bestiller en tallerken med 6 nigiri laks, 1 kamskjell, 1 tunfisk og 1 scampi, fikk jeg bare lov å bytte én av de tre til laks når jeg egentlig ville bytte alle, men alt i alt en god erfaring.

Takk, Passport46453457533

Anmeldt 5. januar 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: desember 2021
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Malin Sushi, så også på

Har du vært i Malin Sushi? Del dine erfaringer!