Gratis avbestilling frem til 16.02.23
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Agoda.com
Orbitz.com
Anmeldt 30. oktober 2018

Vi gjennomførte en konferanse på hotellet - med ca 60 deltagere. Vi ble godt tatt imot, fikk utmerket servering til frokost, lunsj og middag. Resepsjon, bar og restaurant er sjarmerende rom med karakter. Tilkomst til rom er via lange korridorer og både disse og rommene kunne hatt behov for noe oppussing. Renholdet er imidlertid godt og alt føles rent og trivelig. Det samme gjelder basseng og garderober. Betjeningen er vennlig og jeg følte meg veldig velkommen og godt ivaretatt. Alt i alt en fin ramme for et godt møte, arrangerer gjerne flere møter her.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Inge J
945aletteh, Director of Sales på Fleischer's Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2019

Tusen takk for besøket og din hyggelig tilbakemelding!

Fleischer's Hotel ble etablert i 1864 og bygningen i sveitserstil er fra 1889. Vi jobber med å beholde den historiske sjarmen og samtidig by på tidsriktige fasiliteter. Jeg er glad for at du la merke til det.
Vedlikehold foregår fortløpende og neste gang du besøker oss vil du registrere at rommene i den historiske fløyen er under oppussing. Vi håper å fullføre jobben innen utgangen av 2019.
Velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

To damer sammen på arrangement på Voss. Valgte Fleischers spennende ærverdig hotel som det oser historie av. Vi ble veldig godt mottatt og fikk 2 trivelig rom. Nydelig frokost. Lunsjrett fredag Vossa tapas var helt topp. Hyggelig betjening og så urolig flott beliggenhet spesielt når en kom m toget.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, SvanhildHavnV
945aletteh, Salgssjef på Fleischer's Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juni 2019

Tusen takk for besøket og deres hyggelige tilbakemelding! Blir så glad for å høre at dere verdsetter det ærverdige og historiske hotellet vårt. Vi bruker masse tid og ressurser på å bevare bygningen og interiøret, samt oppgradere fasilitetene. Gode måltidsopplevelser er gull verdt og Vossatapasen er kortreist og på alle måter tradisjonsrik. I kombinasjon med våre dyktige medarbeidere blir det en kulturhistorisk opplevelse. Velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Koselig hotel med sjarmerende stil. Liker godt den gamle historiske stilen Fantastisk badebasseng og boblebad . Veldig hyggelige ansatte, og en flott avsluttning på oppholdet med nydelig frokost buffet. Vi kommer tilbake og anbefaler hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Aina N

Tusen takk for besøket og deres hyggelige tilbakemelding! Blir så glad for å høre at dere verdsetter det ærverdige og historiske hotellet vårt. Vi bruker masse tid og ressurser på å bevare bygningen og interiøret, samt oppgradere fasilitetene. Gode opplevelser i restaurant, bar, velværeavdeling eller utendørs skaper gode minner. Velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Dette holder ikke mål!!! Skulle ha en koselig overnatting på hotellet, der vi skulle kose oss med middag. Har tidligere gjort det samme med svært god erfaring. Alacarte restauranten er jo svært så koselig, og leverte god mat. Bufferesturanten er ikke det. Det var det eneste de leverte. Maten var helt elendig.kjøttboller, kyllingkubber og en smakløs stek, der det lå to tørre kjøttbiter igjen. En type saus. Smakløst og trist. Kantinemat til svært stiv pris. Stakkars turister. Desserten var bra. Til frokost var det tomt for bacon. Husets vin var sur!!! Dette var skuff. Kommer ikke tilbake!!

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Adventure457647

Uff, dette hørtes forferdelig ut. Nesten ikke til å tro. Du må ha vært usedvanlig uheldig. Sur vin er det sjelden vi opplever og i tilfelle håper jeg du meldte fra om dette og fikk en ny flaske.

Buffeten vår består av både kalde og varme retter, samt et godt utvalg av oster og desserter. At ingenting av dette falt i din smak er fryktelig trist. A la carte restauranten Seckman er åpen hele året fra tirsdag til lørdag og hele uken om sommeren. Den er et meget godt alternativ dersom dagens middag i Restaurant Magdalene ikke frister. I tillegg har vi lokalmatmenyen i Fredrik's Bar.

Jeg beklager uansett på vegne av hotellet at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Dersom du mot formodning skulle velge å reise til Voss igjen, så finnes det mange alternative steder å overnatte. Voss er uansett en flott bygd med et aktivitetseldorado de fleste bare kan drømme om.

Anmeldt 20. august 2018

Ankom lørdag, og skulle være en natt. Vi hadde planlagt å spise lunsj på hotellet, men på grunn av andre arrangement ved hotellet var eneste mulighet å bestille en smårett fra barmenyen. Det holder ikke mål, når man betaler relativt mye for et ordinært dobbeltrom. Hyggelig personale i resepsjonen. Frokosten var bra.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, RandiT185