eDreamsUSD 210
Agoda.comUSD 229
TripadvisorUSD 210
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Maten er meget dårlig. Serveringen er treg. Forventer mere av et hotell på dette nivået. Trenger ny kokk. Trenger bedre organisering. Vi har besøkt 8 hotell på kort tid. Dette er det svakeste. Svært skuffende.

1  Takk, oyvindmork
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten serverte en middag som ikke var i nærheten av det en burde forvente til pris. Betjeningen var hyggelig men hadde en håpløs oppgave med å selge et elendig produkt.
Det som irriterte var gammelt brød,luken suppe til forrett, hovedrett som både var for liten, servert med kalde Poteter, halvkald saus og kjøtt som var til de grader kjedelig, smaken var ikke så værst. Når dette blir toppet med treg servering pga misforståelser på kjøkkenet blir det hele tragisk og uakseptabelt.

2  Takk, Happiness554932
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og litt slitt. Kø for å avvikle frokost med smittevern. Barservitør klarte å sette 500 kr ekstra på regningen til rommet, noe resepsjonisten ikke kunne gjøre noe med ved utsjekk. Ikke overbevisende.

Takk, Tbuer
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et av disse «Historiske hotellene» som er vel verd å besøke. Interessant historie. Hyggelig hotell, hyggelig betjening, god mat, gode Covid-19 rutiner. Kan kombineres med en togreise - for et avslappende helgeopphold!

2  Takk, 406mortenl
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nesten 3000 kroner for et dobbeltrom med sovesofa for barna gir noen forventninger, men dette hotellet er langt over sin storhetstid. Flott på utsiden, men rommene er 80-talls, slitte, med lav standard. Badet med mindre enn en kvadratmeter til dusj og slitent forheng foran minner mer om et vandrehjem. Har aldri før betalt så mye for så lav standard.

Takk, seh7050