3 personer ser på dette hotellet
Priceline
Trip.comUSD 232
Agoda.comUSD 270
Anmeldt 11. juli 2020

En overnatting på Fleischer hotell som ikke stod til forventingene; dårlig renhold på rommet, håpløs logistikk i baren om kvelden og ved frokosten dagen etter. Barmenyen stod på ingen måte til verken beskjedne forventninger eller prisen; svidde burgere, oversaltet og ihjæl fritert mat (vårt selskap spiste 4 av 6 mulige retter) og koronatiltakene er noe av det latterligste vi har sett. Betjeningen hadde verken oversikt eller kontroll på noe som helst og virka kun forvirra. Fleischer hotell, mange besøkende er ingen unnskyldning for så dårlig gjennomføring på kjøkken og i spisesal, sees aldri igjen.

1  Takk, Ksv12346688
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Maten er meget dårlig. Serveringen er treg. Forventer mere av et hotell på dette nivået. Trenger ny kokk. Trenger bedre organisering. Vi har besøkt 8 hotell på kort tid. Dette er det svakeste. Svært skuffende.

1  Takk, oyvindmork
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten serverte en middag som ikke var i nærheten av det en burde forvente til pris. Betjeningen var hyggelig men hadde en håpløs oppgave med å selge et elendig produkt.
Det som irriterte var gammelt brød,luken suppe til forrett, hovedrett som både var for liten, servert med kalde Poteter, halvkald saus og kjøtt som var til de grader kjedelig, smaken var ikke så værst. Når dette blir toppet med treg servering pga misforståelser på kjøkkenet blir det hele tragisk og uakseptabelt.

2  Takk, Happiness554932
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og litt slitt. Kø for å avvikle frokost med smittevern. Barservitør klarte å sette 500 kr ekstra på regningen til rommet, noe resepsjonisten ikke kunne gjøre noe med ved utsjekk. Ikke overbevisende.

Takk, Tbuer
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Et av disse «Historiske hotellene» som er vel verd å besøke. Interessant historie. Hyggelig hotell, hyggelig betjening, god mat, gode Covid-19 rutiner. Kan kombineres med en togreise - for et avslappende helgeopphold!

2  Takk, 406mortenl