Travelocity
Orbitz.com
eDreamsUSD 274
Anmeldt 12. juli 2020

Hotellet er flott og med et unikt historisk sus over seg. Det er forventet at man må betale litt mer for et hotell med en slik historie og et slikt særnorsk særpreg. Med god service hadde oppholdet vært verdt prisen, men det var det altså ikke. Her kunne en familie på 5 spart flere tusenlapper på å bo et annet sted og likevel fått en helt annen service. Dette var skuffende. Rot i bestillingen, laaang ventetid i baren, laaang ventetid på maten, feil i matbestillingen, feil på regningen, en begrenset frokostbuffet som var svært dårlig organisert (vi har vært på flere hoteller som har løst dette på gode, effektive måter både med tanke på smittevern og effektivitet.Her sviktet begge deler), dvs.laaang ventetid på frokosten og ventetid på tjenester fra stuepikene Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilte, man får vondt av dem der de løper og strever uten sjangs til å få gjort det de skal. Hotellet er underbemannet og gjesten betaler prisen. Spar pengene og velg et annet hotell denne sommeren. Håper at eierene bemanner opp, slik at dette hotellet kan bli den perlen det egentlig er.

1  Takk, ruthirens
Anmeldt 11. juli 2020

En overnatting på Fleischer hotell som ikke stod til forventingene; dårlig renhold på rommet, håpløs logistikk i baren om kvelden og ved frokosten dagen etter. Barmenyen stod på ingen måte til verken beskjedne forventninger eller prisen; svidde burgere, oversaltet og ihjæl fritert mat (vårt selskap spiste 4 av 6 mulige retter) og koronatiltakene er noe av det latterligste vi har sett. Betjeningen hadde verken oversikt eller kontroll på noe som helst og virka kun forvirra. Fleischer hotell, mange besøkende er ingen unnskyldning for så dårlig gjennomføring på kjøkken og i spisesal, sees aldri igjen.

2  Takk, Ksv12346688
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Maten er meget dårlig. Serveringen er treg. Forventer mere av et hotell på dette nivået. Trenger ny kokk. Trenger bedre organisering. Vi har besøkt 8 hotell på kort tid. Dette er det svakeste. Svært skuffende.

1  Takk, oyvindmork
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten serverte en middag som ikke var i nærheten av det en burde forvente til pris. Betjeningen var hyggelig men hadde en håpløs oppgave med å selge et elendig produkt.
Det som irriterte var gammelt brød,luken suppe til forrett, hovedrett som både var for liten, servert med kalde Poteter, halvkald saus og kjøtt som var til de grader kjedelig, smaken var ikke så værst. Når dette blir toppet med treg servering pga misforståelser på kjøkkenet blir det hele tragisk og uakseptabelt.

2  Takk, Happiness554932
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og litt slitt. Kø for å avvikle frokost med smittevern. Barservitør klarte å sette 500 kr ekstra på regningen til rommet, noe resepsjonisten ikke kunne gjøre noe med ved utsjekk. Ikke overbevisende.

Takk, Tbuer