2 personer ser på dette hotellet
Priceline
FindHotelUSD 232
Agoda.comUSD 269
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ser at Fleischers hotell har fått en del dårlige kritikker for maten. Vi opplevde imidlertid god mat til en rimelig pris i baren. Med mht corona forholdsregler var ikke alt like bra utført av hotellet. Vi kunne ikke bestille ved baren. De kom bort og tok opp bestilling. Bra! Men når bi skulle betale derimot fikk vi beskjed om å gå i baren og betale. Vi sto som sild i en tønne ved baren i kø for å betale, samt en horde av mennesker tett innpå oss. Prøvde å holde meteren, men ble dyttet framover. Når vi skulle forlate baren måtte vi smyge oss mellom hordene med dukket hode så vi ikke skulle risikere å treffe på en supersmitter. For hopen på stort sett menn mellom 20 og 40 flyttet seg overhodet ikke! Det var også for tett mellom stolene i ytre paviljong. Her må dere gjøre bedre med betalingsmåten, hotell Fleischer.

1  Takk, lilleba1950
Anmeldt 12. juli 2020

Hotellet er flott og med et unikt historisk sus over seg. Det er forventet at man må betale litt mer for et hotell med en slik historie og et slikt særnorsk særpreg. Med god service hadde oppholdet vært verdt prisen, men det var det altså ikke. Her kunne en familie på 5 spart flere tusenlapper på å bo et annet sted og likevel fått en helt annen service. Dette var skuffende. Rot i bestillingen, laaang ventetid i baren, laaang ventetid på maten, feil i matbestillingen, feil på regningen, en begrenset frokostbuffet som var svært dårlig organisert (vi har vært på flere hoteller som har løst dette på gode, effektive måter både med tanke på smittevern og effektivitet.Her sviktet begge deler), dvs.laaang ventetid på frokosten og ventetid på tjenester fra stuepikene Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilte, man får vondt av dem der de løper og strever uten sjangs til å få gjort det de skal. Hotellet er underbemannet og gjesten betaler prisen. Spar pengene og velg et annet hotell denne sommeren. Håper at eierene bemanner opp, slik at dette hotellet kan bli den perlen det egentlig er.

1  Takk, ruthirens
Anmeldt 11. juli 2020

En overnatting på Fleischer hotell som ikke stod til forventingene; dårlig renhold på rommet, håpløs logistikk i baren om kvelden og ved frokosten dagen etter. Barmenyen stod på ingen måte til verken beskjedne forventninger eller prisen; svidde burgere, oversaltet og ihjæl fritert mat (vårt selskap spiste 4 av 6 mulige retter) og koronatiltakene er noe av det latterligste vi har sett. Betjeningen hadde verken oversikt eller kontroll på noe som helst og virka kun forvirra. Fleischer hotell, mange besøkende er ingen unnskyldning for så dårlig gjennomføring på kjøkken og i spisesal, sees aldri igjen.

1  Takk, Ksv12346688
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Maten er meget dårlig. Serveringen er treg. Forventer mere av et hotell på dette nivået. Trenger ny kokk. Trenger bedre organisering. Vi har besøkt 8 hotell på kort tid. Dette er det svakeste. Svært skuffende.

1  Takk, oyvindmork
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten serverte en middag som ikke var i nærheten av det en burde forvente til pris. Betjeningen var hyggelig men hadde en håpløs oppgave med å selge et elendig produkt.
Det som irriterte var gammelt brød,luken suppe til forrett, hovedrett som både var for liten, servert med kalde Poteter, halvkald saus og kjøtt som var til de grader kjedelig, smaken var ikke så værst. Når dette blir toppet med treg servering pga misforståelser på kjøkkenet blir det hele tragisk og uakseptabelt.

2  Takk, Happiness554932