Bli belønnet med One Key
      • Agoda.com
      1.5 km fra Fleischer's Hotel
      53.2 km fra Fleischer's Hotel
      Gratis parkering
      The hotel pool overlooks the mountains and valley below
      41.4 km fra Fleischer's Hotel
      Restaurant
      Flåm Marina
      46.5 km fra Fleischer's Hotel
      Veranda Hostel
      46.2 km fra Fleischer's Hotel
      Se flere hoteller i Vossevangen
      Anmeldt 21. juli 2020

Ventet 40 minutt på å få bestille drikke og mat. Vi gikk da til baren for å bestille, selv om det stod skilt at alle bestiller ble tatt ved bordet, men det fungerte IKKE! Purret på drikke etter 15 minutt, men det dukket fremdeles ikke opp. En time etter at vi kom fikk vi mat, men ikke drikke!

Tydligvis underbemannet? Kommer ikke tilbake, før det er endret.

2  Takk, Ellen V
      Anmeldt 20. juli 2020

Jeg og min dotter på 10 år tok en jentetur til Voss. Vi skulle kose oss på hotell da jeg hadde skadet kneet mitt og kunne ikke gjennomføre den planlagte ferien. Vi fikk et rom som var skittent. Jeg ga beskjed til resepsjon som sa - ok, jeg skal si det til vaskepersonell. Det var alt. Ikke en beklagelse, eller om de kunne gjøre noe for å rette det opp. Jeg ble ganske sjokket over mottagelsen. Jeg booket på telefon, og hadde da forventet at de fortalt at rommet vi skulle få var lengst vekk, helt ved siden av tog stasjon, der de roper ut ankomst og avganger. Man følte at man lå å sov på stasjonen. Prisen var saftig for en voksen og 1 barn så dette hadde jeg ikke forventet, men fint om jeg fått vite dette på forhånd, spesielt da jeg booket på tlf. Frokosten var tidsbestemt, så her fantes alle forutsetninger for at personale kunne forbered alt og at ting ikke var tomt når de vet at det kommer nye gjester på det tidspunktet. Men det var kjempetrist. Det føltes som om vi fikk "leftovers". Jeg vil ikke reise tilbake hit, jeg har vært der tidligere og hadde høye forventninger. De ble ikke innfridd. Ellers kunne det vært så bra i det flotte gamle huset. Bassengen og området rundt, trenger en skikkelig oppussing.

Romtips: Spør om rom mot vannet og i gamle delen, der er det nok mer stille om natten.
      1  Takk, elisabeththunstrom
      Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Ser at Fleischers hotell har fått en del dårlige kritikker for maten. Vi opplevde imidlertid god mat til en rimelig pris i baren. Med mht corona forholdsregler var ikke alt like bra utført av hotellet. Vi kunne ikke bestille ved baren. De kom bort og tok opp bestilling. Bra! Men når bi skulle betale derimot fikk vi beskjed om å gå i baren og betale. Vi sto som sild i en tønne ved baren i kø for å betale, samt en horde av mennesker tett innpå oss. Prøvde å holde meteren, men ble dyttet framover. Når vi skulle forlate baren måtte vi smyge oss mellom hordene med dukket hode så vi ikke skulle risikere å treffe på en supersmitter. For hopen på stort sett menn mellom 20 og 40 flyttet seg overhodet ikke! Det var også for tett mellom stolene i ytre paviljong. Her må dere gjøre bedre med betalingsmåten, hotell Fleischer.

1  Takk, lilleba1950
      Anmeldt 12. juli 2020

Hotellet er flott og med et unikt historisk sus over seg. Det er forventet at man må betale litt mer for et hotell med en slik historie og et slikt særnorsk særpreg. Med god service hadde oppholdet vært verdt prisen, men det var det altså ikke. Her kunne en familie på 5 spart flere tusenlapper på å bo et annet sted og likevel fått en helt annen service. Dette var skuffende. Rot i bestillingen, laaang ventetid i baren, laaang ventetid på maten, feil i matbestillingen, feil på regningen, en begrenset frokostbuffet som var svært dårlig organisert (vi har vært på flere hoteller som har løst dette på gode, effektive måter både med tanke på smittevern og effektivitet.Her sviktet begge deler), dvs.laaang ventetid på frokosten og ventetid på tjenester fra stuepikene Betjeningen er hyggelig og serviceinnstilte, man får vondt av dem der de løper og strever uten sjangs til å få gjort det de skal. Hotellet er underbemannet og gjesten betaler prisen. Spar pengene og velg et annet hotell denne sommeren. Håper at eierene bemanner opp, slik at dette hotellet kan bli den perlen det egentlig er.

1  Takk, ruthirens
      Anmeldt 11. juli 2020

En overnatting på Fleischer hotell som ikke stod til forventingene; dårlig renhold på rommet, håpløs logistikk i baren om kvelden og ved frokosten dagen etter. Barmenyen stod på ingen måte til verken beskjedne forventninger eller prisen; svidde burgere, oversaltet og ihjæl fritert mat (vårt selskap spiste 4 av 6 mulige retter) og koronatiltakene er noe av det latterligste vi har sett. Betjeningen hadde verken oversikt eller kontroll på noe som helst og virka kun forvirra. Fleischer hotell, mange besøkende er ingen unnskyldning for så dårlig gjennomføring på kjøkken og i spisesal, sees aldri igjen.

2  Takk, Ksv12346688