Booking.comUSD 258
Agoda.comUSD 271
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Betalte 2600 for en natt. Rommet middels og hadde behov for oppdatering. Sluk i bad/ dusj var tett. Dårlig service i bar og kelnerne var lite oppmerksom på gjestene. Måtte etterlyse meny som var ala carte i bar/restaurant. Frokosten var bra. Hyggelig oersonale i resepsjon. Gratis parkering :)

Takk, UnniB_12
Anmeldt 25. juli 2020

Første gang jeg bodde her..
Ble imponert av størrelsen på rommet..Stort og God plass..
En god frokost hvor du kan bestille Omelett/Egg Bacon..
Og vi tok en 3-Retters middag...Med Ørret som hovedrett.
Og..Gratis Parkering...
1000 Takk for oss..Dette var bra...

1  Takk, gunnarhenriksen
Anmeldt 25. juli 2020

Greit og reint rom, Men opplevelsen i barområdet var under enhver kritikk. Fikk beskjed om at de kom til bordet for å ta bestilling, satt ute på terrassen i 20 minutter. Det var en servitør ute og kikket på oss, men snudde fort ryggen til og gikk inn igjen. Flyttet oss så inn og satt i 20 min til. Ingen så oss. De som jobbet var veldig bevisste på å snu ryggen til. Endelig kom det en person å tok opp bestilling på drikke. Etter 15 minuttet gikk jeg til baren for å etterlyse og da viste det seg at glassene stod der, men ingen gadd å bære dem til bordet. Prøvde også å få en meny for matbestilling, men da kom drikkemenyen så matmenyen måtte jeg lete etter selv. Mat fikk vi etterhvert, og det var en jente som var under opplæring som ordnet det. Hun var veldig positiv, men resten av gjengen var mest opptatt av å snu ryggen til gjestene. Dette var en så dårlig opplevelse for oss at jeg vil advare alle mot dette hotellet, ja faktisk har jeg ikke lyst til å reise til Voss engang.

2  Takk, 911annegrethel
Anmeldt 21. juli 2020

Ventet 40 minutt på å få bestille drikke og mat. Vi gikk da til baren for å bestille, selv om det stod skilt at alle bestiller ble tatt ved bordet, men det fungerte IKKE! Purret på drikke etter 15 minutt, men det dukket fremdeles ikke opp. En time etter at vi kom fikk vi mat, men ikke drikke!

Tydligvis underbemannet? Kommer ikke tilbake, før det er endret.

1  Takk, Ellen V
Anmeldt 20. juli 2020

Jeg og min dotter på 10 år tok en jentetur til Voss. Vi skulle kose oss på hotell da jeg hadde skadet kneet mitt og kunne ikke gjennomføre den planlagte ferien. Vi fikk et rom som var skittent. Jeg ga beskjed til resepsjon som sa - ok, jeg skal si det til vaskepersonell. Det var alt. Ikke en beklagelse, eller om de kunne gjøre noe for å rette det opp. Jeg ble ganske sjokket over mottagelsen. Jeg booket på telefon, og hadde da forventet at de fortalt at rommet vi skulle få var lengst vekk, helt ved siden av tog stasjon, der de roper ut ankomst og avganger. Man følte at man lå å sov på stasjonen. Prisen var saftig for en voksen og 1 barn så dette hadde jeg ikke forventet, men fint om jeg fått vite dette på forhånd, spesielt da jeg booket på tlf. Frokosten var tidsbestemt, så her fantes alle forutsetninger for at personale kunne forbered alt og at ting ikke var tomt når de vet at det kommer nye gjester på det tidspunktet. Men det var kjempetrist. Det føltes som om vi fikk "leftovers". Jeg vil ikke reise tilbake hit, jeg har vært der tidligere og hadde høye forventninger. De ble ikke innfridd. Ellers kunne det vært så bra i det flotte gamle huset. Bassengen og området rundt, trenger en skikkelig oppussing.

Romtips: Spør om rom mot vannet og i gamle delen, der er det nok mer stille om natten.
1  Takk, elisabeththunstrom