FindHotel
Travelocity
Agoda.comUSD 269
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi ville besøke Voss og styrer unna kjede hotellene. Vi er glad i spesielle og historiske hotell, som ser hver gjest. Dette er ett flott hotell, men rommene er ikke i samsvar med prisen du betaler. På badet vårt var det kun håndklær, ingen såpe eller krem. Jeg fikk såpe i resepsjonen, men da jeg skulle dusje på morgenen oppdaget jeg at holderen til dusjhodet var knekt. Jeg har langt hår og kan ikke stå å vaske håret med å holde på dusjhodet. Drog da ned til «spa» avdelingen. Tok meg en dukkert i ett lite svømmebasseng, før jeg fikk dusjet og vaske håret i fellesdusjen.
Jeg var oppe ganske tidlig, da ryggen min hadde fått nok av sengen jeg sov i. Hadde vridd meg hele natten, og sov ganske lite i en seng som var helt forferdelig.

1  Takk, WencheR
Anmeldt 26. juli 2020

Jeg har vært på veldig mange hotel, men det er noe med dette hotelet som gjør meg så glad, får alltid en god følelse av å være her. Det er så koselig her.

Frokosten er helt fantastisk! Stor plass å sitte.

Elsker stilen på hotelet og rommet. Høyt over taket,rent, fine møbler og sist men ikke minst: SENGEN!, den er som en magisk sky, helt fantastisk.

Veldig deilig dusj, og såpene som er i dusjen lukter godt.

Gratis parkering.

Det beste hotelet, rett og slett!

Takk, Kata9090
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestillte dette hotellet utifra spennende bilder når vi søkte etter overnatting. Hotellet så gammelt og ærverdig ut. Det stemte vel sånn noenlunde. Det var covid restriksjoner slik at frokosten ble i overkant komplisert. Vi ble også plassert i et tilbygg til hotellet og mistet dermed litt av den ærverdige atmosfæren. Det tok også i overkant lang tid å sjekke ut. Da resepsjonist ikke fant oss og mente vi allerede hadde sjekket ut. Men til slutt fant han riktig navn og vi kunne gjøre opp og reise videre.

1  Takk, 67gauteEJ
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha bodd her for første gang, kan jeg garantere at vi kommer tilbake! Det er absolutt ingenting å utsette på dette hotellet. Alt er helt i topp-sjiktet og verdt hver en krone. Skal jeg trekke frem noe ekstra, så må det være servicen. De ansatte er genuint opptatt av at du som gjest skal få den aller beste opplevelsen, og det er ingen tvil om at de har verdens beste arbeidsplass! En av de aller beste stedene jeg har bodd, i verden! Terningkast 6+

-Laila Borgen

Takk, Layce1982
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Betalte 2600 for en natt. Rommet middels og hadde behov for oppdatering. Sluk i bad/ dusj var tett. Dårlig service i bar og kelnerne var lite oppmerksom på gjestene. Måtte etterlyse meny som var ala carte i bar/restaurant. Frokosten var bra. Hyggelig oersonale i resepsjon. Gratis parkering :)

Takk, UnniB_12