Travelocity
eDreams
Expedia.comUSD 237
Anmeldt 29. juli 2020

2 dager vi gledet oss til, som ble alt annet enn hyggelig. Startet med at de ikke hadde tid til oss for frokost, man må booke hvilken tid man ønsker å spise frokost. Ingen informasjon om dette. Rommet hadde ødelagt bad, men ingenting ble gjort. Så dårlig mat at vi endret fra halvpensjon til vanlig overnatting for å slippe middag dag 2. Ved frokost dag 2 stod en ansatt og ba oss ikke ta mer mat, og tenke på matsvinn. Det burde holde med en omelett. Forsøkte å si at jeg hentet til hele familien, men at ikke alle gikk for å hente mat samtidig grunnet Corona, men han fortsatte å belære. Arrogant betjening. Voss er flott, men skal du dit, ikke bo på Fleisher. Da blir oppholdet ødelagt.

2  Takk, janeckem
Anmeldt 28. juli 2020

Litt vanskelig å finne inngangen, hvis man ikke kommer med tog. Fikk et nydelig rom med utsikt mot vannet. Veldig gode senger. Det manglet ikke noe verken med hensyn til internett eller TV. Ser at det dukker opp flere nye hotell på Voss, så det kan hende at prisene ligger noe høyt i forhold til konkurrentene

1  Takk, Victor R
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fikk først nøkler til feil rom, som allerede var utleid. Uenigheter i resepsjonen. Liten kontroll på hva som skulle betales. Og det var dyrt. De brukte laaang tid selv om jeg sa det hastet. De begrunnet dette med dårlig datasystem. Tomt for appelsinjuice på begge frokostene. Trangt bad på rommet og dårlig dusj. Jevnt over en dårlig opplevelser og stod ikke i stil til forventningene man har til et slikt hotell. Det blir Park Hotel Vossevangen neste gang.

2  Takk, 980kjetilb
Anmeldt 27. juli 2020

Rommet luktet veldig gammelt/innestengt, luftet konstant men hjalp ikke, ingen andre ledige rom så fikk ikke bytte. Dusjen var slitt og ikke helt ren. Rommet ikke verdt prisen (2.190 NOK pr natt). Ble trukket to ganger for oppholdet (overnatting, middag og bar), de kunne ikke se det i sine systemer og feilen/overføringen tok 4-5 dager å ordne opp i. De ringte ikke opp igjen ang dobbelt trekk (da de sa de skulle det), og beklaget heller ikke.

God mat, god frokost, veldig hyggelige ansatte. God beliggenhet. Var spennende å være på hotell med slik historie, fin atmosfære og kjekt med gamle møbler i fellesområdene.

Vi kommer likevel ikke til å bo her igjen. Prisen ikke verdt det da rommet var i såpass slitt stand med ekkel lukt, og ikke den sjarmerende, koselige og rene standen vi forventet. Neste gang blir det nok et annet hotell på oss, som forhåpentligvis er renere og i bedre bevart stand for samme pris.

Takk, J1518NGalexandraj
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi ville besøke Voss og styrer unna kjede hotellene. Vi er glad i spesielle og historiske hotell, som ser hver gjest. Dette er ett flott hotell, men rommene er ikke i samsvar med prisen du betaler. På badet vårt var det kun håndklær, ingen såpe eller krem. Jeg fikk såpe i resepsjonen, men da jeg skulle dusje på morgenen oppdaget jeg at holderen til dusjhodet var knekt. Jeg har langt hår og kan ikke stå å vaske håret med å holde på dusjhodet. Drog da ned til «spa» avdelingen. Tok meg en dukkert i ett lite svømmebasseng, før jeg fikk dusjet og vaske håret i fellesdusjen.
Jeg var oppe ganske tidlig, da ryggen min hadde fått nok av sengen jeg sov i. Hadde vridd meg hele natten, og sov ganske lite i en seng som var helt forferdelig.

2  Takk, WencheR