Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gledet meg til en romantisk helg her med min mann, men ble dessverre skuffet. Middagen ble servert i et lite hyggelig, gedigent, fullt og bråkete lokale. Kald fiskesuppe til forrett (fikk ny like kald suppe da vi ga beskjed), uinspirert stekt kylling til hovedrett, men riktignok en nydelig panacotta til dessert. Badstue var stengt uten at dette var informert om på forhånd eller på nett. Hele hotellet er ganske slitt og kunne trenge en oppdatering. Grei frokost, men mye køståing. Vanskelig å få med seg både mat og drikke uten å måtte stå i samme køen på nytt. Rot med regningen da vi skulle sjekke inn. De klarte heller ikke å finne bordreservasjonen vår da vi skulle spise. Spis middag et annet sted.

Takk, TrailBlazer464488
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt over Vossevannet fra frokostrestauranten og baren, og vi fikk til og med rom med utsikt over sjøen. Hyggelig betjening og veldig god frokost. Bassenget var kjempefint for barn og voksne.

1  Takk, iniyto101
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Innventaret med møblene er helt nydlig og godt ivaretatt. Men så kommer vi til service og mat dag. Bestilte 3 retters en kveld. Soppsuppen var lunken og en gjerrig enslig brokkoli bukett sammen med tre halve tomater legger man ikke på en tallerken med indrefile. Lite saus også. Servitøren var ikke oppmerksom nok og glødet heller ikke av energi for gjestene.
Når vi går inn i frokost bufe møter vi en overivrig og litt kommanderende ansatt som må holde køene tritt i disse Covid 19 tider. Snakker også høyt om "matsvinn". Usmakelig opptreden! Man kommer jo på hotell for å kose seg og hente ny energi.
Hagen og blomsterkasser ute var ett meget trist syn. Visne Thua og ustelte blomster. Plaese håper dette fikses til neste sommer! Ellers ett fint og sentralt hotell! Men la ikke dette ende opp som en turist felle men bevar hotellets sjel og hev kvaliteten på maten!

1  Takk, Ella8matogglede
Anmeldt 29. juli 2020

2 dager vi gledet oss til, som ble alt annet enn hyggelig. Startet med at de ikke hadde tid til oss for frokost, man må booke hvilken tid man ønsker å spise frokost. Ingen informasjon om dette. Rommet hadde ødelagt bad, men ingenting ble gjort. Så dårlig mat at vi endret fra halvpensjon til vanlig overnatting for å slippe middag dag 2. Ved frokost dag 2 stod en ansatt og ba oss ikke ta mer mat, og tenke på matsvinn. Det burde holde med en omelett. Forsøkte å si at jeg hentet til hele familien, men at ikke alle gikk for å hente mat samtidig grunnet Corona, men han fortsatte å belære. Arrogant betjening. Voss er flott, men skal du dit, ikke bo på Fleisher. Da blir oppholdet ødelagt.

2  Takk, janeckem
Anmeldt 28. juli 2020

Litt vanskelig å finne inngangen, hvis man ikke kommer med tog. Fikk et nydelig rom med utsikt mot vannet. Veldig gode senger. Det manglet ikke noe verken med hensyn til internett eller TV. Ser at det dukker opp flere nye hotell på Voss, så det kan hende at prisene ligger noe høyt i forhold til konkurrentene

1  Takk, Victor R