Tone M
    • ZenHotels.com
    23.8 km fra Fleischer's Hotel
    Se flere hoteller i Vossevangen
    Anmeldt 3. september 2020 via mobile enheter

Vi kom i nydelig vær og slappet av etter en lang tur fra Oslo. Innom Vøringsfossen, må oppleves. Vi har hatt en fin overnatting og med en meget god middag. Alle regler for smittervern blir fulgt. God frokost. Fikk en liten omvisning etter frokost .
    Anbefales

Dato for oppholdet: september 2020
    Takk, falchf
    Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Etter lange fjellturer og telting ute i villmarken så vi veldig fram til to deilige netter på hotell Fleisher's.

Fikk først et rom med to enkeltsenger på hver sin side av rommet, og ga derfor beskjed til personalet at vi hadde bestilt dobbeltseng. Vi fikk nytt rom, men "dobbeltseng" hos Fleischer's er to enkeltseng som er dyttet inntil hverandre. Dette fungerte dårlig da sengene gled lett ifra hverandre.

Elers var rommet ryddig og fint, men luktet litt "gammelt". Badet var nyoppusset og veldig fint. Det ene vinduet på badet gikk ikke an å lukke så det ble litt kaldt.

Frokosten var bra. Godt utvalg av mat for enhver. Kaffen var dog lunken og ikke noe å skryte av.
    Ingen informasjon om når frokost er ved ankomst, og står ingenting på nettsiden. Bør utbedres.
    Velvære avd. var ingenting å skryte av. Fint basseng men ingen badstue som fungerte i herregarderoben og ingen jacuzzi som var igang. Treningsrommet var en spøk da det eneste som fungerte der var 1 benk og vekter opp til 20kg. Blir derfor tullete å kalle dette for et trimrom. Luften ga preg av klor og var ekstremt tung, noe som gjorde det vanskelig å puste.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, Jørgen Dammen B
    Anmeldt 5. august 2020

Som stop nummer to på vår Norges-ferie på "de historiske" bodde vi en natt på Fleischer. Hotellet er staselig utad og kjent for sin fasade. Inne er det noe mer tilpasset dagens standard med heis, snakcksautomat osv, som tar noe av sjarmen og reisen tilbake i tid til hotellets storhetstid. Vi bodde på et rom i hotellets nyere del som var et helt ordinært rom og lite bad. Rent og helt med fine møbler og god seng. Utsikt mot Vangsvatnet. Siden vi hadde annen middagsreservasjon spiste vi ikke middag på hotellet. Frokosten var en nedtur og dette kan nok ikke bare skyldes på Korona-tiltak. Ostene var skivet opp og hadde ligget lenge i romluft og var slik tørre. Noe lite utvalg og ikke påpasselig med påfylling av pålegg. Alt i alt bærer hotellet preg av å være tilpasset store busslaster med turister på gjennomreise og en del av den tidligere sjarmen en kan oppleve på andre historiske hoteller er borte.

Dato for oppholdet: august 2020
    2  Takk, Henrik Richter H
    Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gledet meg til en romantisk helg her med min mann, men ble dessverre skuffet. Middagen ble servert i et lite hyggelig, gedigent, fullt og bråkete lokale. Kald fiskesuppe til forrett (fikk ny like kald suppe da vi ga beskjed), uinspirert stekt kylling til hovedrett, men riktignok en nydelig panacotta til dessert. Badstue var stengt uten at dette var informert om på forhånd eller på nett. Hele hotellet er ganske slitt og kunne trenge en oppdatering. Grei frokost, men mye køståing. Vanskelig å få med seg både mat og drikke uten å måtte stå i samme køen på nytt. Rot med regningen da vi skulle sjekke inn. De klarte heller ikke å finne bordreservasjonen vår da vi skulle spise. Spis middag et annet sted.

Takk, TrailBlazer464488
    Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt over Vossevannet fra frokostrestauranten og baren, og vi fikk til og med rom med utsikt over sjøen. Hyggelig betjening og veldig god frokost. Bassenget var kjempefint for barn og voksne.

1  Takk, iniyto101