Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Priceline
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Det jeg forventet av ærverdige Fleischers ble dessverre ikke innfridd. Påtakelig dårlig service i lokaler som bærer preg av slitasje og manglede vedlikehold. Renholdet var tilfredsstillende. Fordi den treretters standardserveringen ikke fristet for alle i familien ble barmenyen benyttet. Burgeren manglet både syltet løk, sylteagurk og tomat som beskrevet i menyen og matchet over hodet ikke den høye prisen. Potetbåter med bittelitt smeltet ost og bacon ble presentert som dirty fries. Dessverre var også dette langt under hva som kan forventes for prisen.
Frokosten var helt ok.
For prisen det koster hadde vi forventet noe helt annet.

Romtips: Sørg for å få et rom som ikke vender mot perrongen da det er endel støy fra togene.
Takk, Pioneer42035344691
Anmeldt 3. juli 2021

Svært skuffende når en familie med to voksne og 1 barn booker rom for 2000kr natten å få et slitt hotellrom, hull i lampene, ingen lys i gangen, ga beskjed men fikk aldri hjelp. Badet var så knøttlite at det såvidt gikk an å snu seg rundt! Da vi hadde hatt noen dager på camping og skulle unne oss litt luksus - var det ikke den følelsen vi fikk i det hele tatt. Kommer ikke igjen her!

1  Takk, Reisendefamiliemamma
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Dette hotellet trenger sårt oppussing! Bodde på to connecting rooms der det ene rommet stinket svette og det andre rommet hadde en knust dusjdør og en horribel stank. Det var uaktuelt å dusje. Vi spiste ikke middag her heldigvis. Ikke bo her!

1  Takk, abaa
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Hadde høye forventninger, men ingen av de ble møtt. Dårlig standard på rom. Dårlig service, spesielt i spisesalen. Vi følte oss ikke velkommen av hovmester, mer som et hår i suppa. God mat vardet dog.
Hotellets ansatte hilste ikke.
Generelt slitent og nedslitt og ikke verdt prisen

Takk, Carina Ø
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Overnattet med familie fra fredag til søndag. Rommene var rene å pene men hotellet bar litt preg av å ha vært stengt i perioder pga corona. Veldig hyggelig betjening men lite gjester så vi fikk vel ekstra oppmerksomhet. Frokosten var helt ok tatt i betraktning at det var lite gjester. Middagen var veldig bra med tre retters og en fin stemning. Kan anbefales.

Takk, toreh879