2 personer ser på dette hotellet
EtripUSD 208
Agoda.comUSD 208
1924 av 661 anmeldelser
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Ærverdig hotell på Voss med staselig bygg og flott beliggenhet. Stort, fint og rent familierom med eget mindre rom med køyseng til ungene. Badet var romslig, og veldig nytt og fint. Vi satte ekstra pris på innendørs svømmebasseng, som ble benyttet et par ganger. Gratis bilparkering trekker også opp. Frokosten var også bra med noe for enhver smak.

Takk, andreasvj2014
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig weekend på dette hotellet. Vi ble tatt godt imot av den hyggelige betjeningen og fikk utdelt rom nummer 407, et kjempefint rom med utsikt over Vangsvatnet. Frokosten her hadde et godt utvalg av det meste, og det smakte godt. Vi prøvde ut svømmebassenget og hadde en liten tur innom baren. Deiligt og avslappende.
Hotellet ligger midt i blinken for både tur på fjellet eller en vandring på byen.

Romtips: Husk å få registrert et parkeringsbevis i resepsjonen
Takk, 474terjeg
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Det jeg forventet av ærverdige Fleischers ble dessverre ikke innfridd. Påtakelig dårlig service i lokaler som bærer preg av slitasje og manglede vedlikehold. Renholdet var tilfredsstillende. Fordi den treretters standardserveringen ikke fristet for alle i familien ble barmenyen benyttet. Burgeren manglet både syltet løk, sylteagurk og tomat som beskrevet i menyen og matchet over hodet ikke den høye prisen. Potetbåter med bittelitt smeltet ost og bacon ble presentert som dirty fries. Dessverre var også dette langt under hva som kan forventes for prisen.
Frokosten var helt ok.
For prisen det koster hadde vi forventet noe helt annet.

Romtips: Sørg for å få et rom som ikke vender mot perrongen da det er endel støy fra togene.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Pioneer42035344691
Anmeldt 3. juli 2021

Svært skuffende når en familie med to voksne og 1 barn booker rom for 2000kr natten å få et slitt hotellrom, hull i lampene, ingen lys i gangen, ga beskjed men fikk aldri hjelp. Badet var så knøttlite at det såvidt gikk an å snu seg rundt! Da vi hadde hatt noen dager på camping og skulle unne oss litt luksus - var det ikke den følelsen vi fikk i det hele tatt. Kommer ikke igjen her!

1  Takk, Reisendefamiliemamma
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Dette hotellet trenger sårt oppussing! Bodde på to connecting rooms der det ene rommet stinket svette og det andre rommet hadde en knust dusjdør og en horribel stank. Det var uaktuelt å dusje. Vi spiste ikke middag her heldigvis. Ikke bo her!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, abaa