Gratis avbestilling frem til 25.08.22
eDreamsUSD 207
Agoda.comUSD 208
EtripUSD 208
Anmeldt 29. juli 2021

Helt grei og avgiftsfri parkering for en som bruker krykker.
Veldig fint og stort rom.
Vifte hjalp mot sommervarmen
Middag med svært stive priser.
God frokost med rikholdig utvalg.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 476sverrev
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig rengjøring, kladdemerker på dør, tykt lag med støv på de fleste overflater. Rommet luktet intenst svette! Fikk beskjed at rommet var gammelt pga lukt. Vi er midt i en pandemi, burde bli rengjort x100 bedre. Så ut som rommet hadde stått tomt i flere mnd.

Romtips: Gratis parkering for gjester på hotellet. God frokost
1  Takk, Elena A
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Slitt, lite tilrettelagt og dårlig service
Det tok over 4timer å få redd opp en ekstra seng
Hotellrommet luktet sur svette og var generelt i dårlig stand ift pris, særdeles lite deluxe over deluxe rom.

Restauranten var delt inn slik at hvis man kun ønsket en rett måtte man sitte på lave sittegrupper i baren, på tross av restaurantpriser. Tapas tallerken fra Voss fra dårlig med mangler og halvfabrikat. Ingen skriftlig meny til barn og fikk kun tilbud og burger eller pølser.
Frokosten var svært enkel og liten.
Hadde forventet mye mer av et erverdig og historisk hotell som Fleischer.

2  Takk, MarenLJ
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Ærverdig hotell på Voss med staselig bygg og flott beliggenhet. Stort, fint og rent familierom med eget mindre rom med køyseng til ungene. Badet var romslig, og veldig nytt og fint. Vi satte ekstra pris på innendørs svømmebasseng, som ble benyttet et par ganger. Gratis bilparkering trekker også opp. Frokosten var også bra med noe for enhver smak.

Takk, andreasvj2014
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig weekend på dette hotellet. Vi ble tatt godt imot av den hyggelige betjeningen og fikk utdelt rom nummer 407, et kjempefint rom med utsikt over Vangsvatnet. Frokosten her hadde et godt utvalg av det meste, og det smakte godt. Vi prøvde ut svømmebassenget og hadde en liten tur innom baren. Deiligt og avslappende.
Hotellet ligger midt i blinken for både tur på fjellet eller en vandring på byen.

Romtips: Husk å få registrert et parkeringsbevis i resepsjonen
Takk, 474terjeg