2 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 207
Agoda.comUSD 208
TripadvisorUSD 207
Anmeldt 2. august 2021

Dette er et hotell hvor pasjonen ikke lenger er lett å finne, men hvor hverdagens stress og jag har slått rot. Djevelen ligger i detaljene sies det; og her er det mange detaljer å rydde opp i. Her er et hotell med all verdens mulighet til å lykkes hvis de i ledelsen bestemmer seg for å ta tak i tradisjonene, i historien og i de ansatte. For i holdningene til resepsjonistene, kelnerne, renholderne og driftspersonale er det ingen tegn til stolthet og entusiasme. Det er ikke den enkelte ansattes skyld – det er et ledelsesansvar. Per nå er Fleischer's et middelmådig og overpriset hotell som verken vil eller kan gi sine gjester opplevelser som setter spor og som dermed frister til gjenvisitt. Vi ønsker av hele vårt hjerte god bedring.

3  Takk, endrew2015
Anmeldt 1. august 2021

Fleischer's Motel ligger like over gaten fra selve hotellet og er et svært greit sted å overnatte, især for dem som har med kjæledyr. Grei liten uteplass, helt ok rom og rene bad, og overraskende godt utstyrt kjøkken med alt man trenger. Selv bordvifte for varme netter! Tilgang til svømmebasseng mm har man også selv om man bor på motellet. Veldig hyggelig og hjelpsom stab som hjalp å ordne med ekstrabestilling en natt tll. Savner egen side å anmelde motellet for her kommer vi gjerne tilbake!

Romtips: Alt man trenger på kjøkkenet og overraskende lydtett mellom rom.
1  Takk, 1302travel
Anmeldt 29. juli 2021

Helt grei og avgiftsfri parkering for en som bruker krykker.
Veldig fint og stort rom.
Vifte hjalp mot sommervarmen
Middag med svært stive priser.
God frokost med rikholdig utvalg.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 476sverrev
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig rengjøring, kladdemerker på dør, tykt lag med støv på de fleste overflater. Rommet luktet intenst svette! Fikk beskjed at rommet var gammelt pga lukt. Vi er midt i en pandemi, burde bli rengjort x100 bedre. Så ut som rommet hadde stått tomt i flere mnd.

Romtips: Gratis parkering for gjester på hotellet. God frokost
1  Takk, Elena A
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Slitt, lite tilrettelagt og dårlig service
Det tok over 4timer å få redd opp en ekstra seng
Hotellrommet luktet sur svette og var generelt i dårlig stand ift pris, særdeles lite deluxe over deluxe rom.

Restauranten var delt inn slik at hvis man kun ønsket en rett måtte man sitte på lave sittegrupper i baren, på tross av restaurantpriser. Tapas tallerken fra Voss fra dårlig med mangler og halvfabrikat. Ingen skriftlig meny til barn og fikk kun tilbud og burger eller pølser.
Frokosten var svært enkel og liten.
Hadde forventet mye mer av et erverdig og historisk hotell som Fleischer.

2  Takk, MarenLJ