Priceline
Agoda.com
eDreamsUSD 154
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Ærverdig historisk hotell med flott beliggenhet midt i sentrum av Voss. Hotellet har store og fine rom og vårt rom hadde også nyoppusset bad. Betjeningen er veldig oppmerksomme og hyggelige og når Tante Gerd (eier) er på jobb så får alle ekstra oppmerksomhet fra denne flotte grand old lady. Hun vet å få gjestene til å føle seg velkommen. Det er gratis parkering for hotellets gjester og gratis lading for elbiler

Eneste vi trekker en stjerne for er kvaliteten på middagen fredag og lørdag. Kjøttet var en smule seigt begge dager og vi synes at lokalmat preget kunne ha vært noe større.

Romtips: Gratis parkering og to gratis destinasjonsladere for Tesla
1  Takk, Svein72
Anmeldt 2. august 2021

Dette er et hotell hvor pasjonen ikke lenger er lett å finne, men hvor hverdagens stress og jag har slått rot. Djevelen ligger i detaljene sies det; og her er det mange detaljer å rydde opp i. Her er et hotell med all verdens mulighet til å lykkes hvis de i ledelsen bestemmer seg for å ta tak i tradisjonene, i historien og i de ansatte. For i holdningene til resepsjonistene, kelnerne, renholderne og driftspersonale er det ingen tegn til stolthet og entusiasme. Det er ikke den enkelte ansattes skyld – det er et ledelsesansvar. Per nå er Fleischer's et middelmådig og overpriset hotell som verken vil eller kan gi sine gjester opplevelser som setter spor og som dermed frister til gjenvisitt. Vi ønsker av hele vårt hjerte god bedring.

3  Takk, endrew2015
Anmeldt 1. august 2021

Fleischer's Motel ligger like over gaten fra selve hotellet og er et svært greit sted å overnatte, især for dem som har med kjæledyr. Grei liten uteplass, helt ok rom og rene bad, og overraskende godt utstyrt kjøkken med alt man trenger. Selv bordvifte for varme netter! Tilgang til svømmebasseng mm har man også selv om man bor på motellet. Veldig hyggelig og hjelpsom stab som hjalp å ordne med ekstrabestilling en natt tll. Savner egen side å anmelde motellet for her kommer vi gjerne tilbake!

Romtips: Alt man trenger på kjøkkenet og overraskende lydtett mellom rom.
1  Takk, 1302travel
Anmeldt 29. juli 2021

Helt grei og avgiftsfri parkering for en som bruker krykker.
Veldig fint og stort rom.
Vifte hjalp mot sommervarmen
Middag med svært stive priser.
God frokost med rikholdig utvalg.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 476sverrev
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig rengjøring, kladdemerker på dør, tykt lag med støv på de fleste overflater. Rommet luktet intenst svette! Fikk beskjed at rommet var gammelt pga lukt. Vi er midt i en pandemi, burde bli rengjort x100 bedre. Så ut som rommet hadde stått tomt i flere mnd.

Romtips: Gratis parkering for gjester på hotellet. God frokost
1  Takk, Elena A