Tandemhopp

Sprudlende, dyktig og trygg instruktør. Hele opplegget preges av en supergod atmosfære! Mens jeg... les mer

Anmeldt 5 dager siden
janneckel2021
Årets opplevelse.

Fantastisk opplevelse. Flink instruktør og fotograf. Har ventet lenge på å bli 66. Nå fikk jeg... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Jan Arild S
Tønsberg, Norge

Anmeldt 3. september 2019

Tandemhopp på Voss var magisk, kan anbefalast.
Trygge og proffe omgivelser.
Du får en god gjennomgang før hoppet, og instruktøren forklarer godt om heile seansen.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, MagneOP
Trine W, Front Office Manager på Voss Fallskjermklubb, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2019

Hei Magne,

Tusen takk for tilbakemeldingen, det er flott å høre at du hadde en fin opplevelse hvor du følte deg trygg og ivaretatt.

Vi håper du kommer tilbake ved en senere anledning,

Anmeldt 26. august 2019

Saman med ein annan kamerat tok me turen til Voss for å hoppa tandem. På grunn av lågt skydekke vart det ein del timar venting på klarsignal (ingen kan styre været), men personalet var veldig hyggelige og hjelpsomme. Det var ikkje noko problem å tilbringa "dødtida" inne i Voss sentrum eller andre stader i nærleiken, så ringde dei oss berre når vår tur nærmet seg.

Sjølve hoppet gav eit utruleg "kick" og er noko eg gjerne ynskjer å gjer fleire ganger. Hoppa med ei svært hyggelig og rutinert dame frå USA som bidrog til ein kjekk og luftig tur.

Hadde inkludert video i hoppet, men her var det stor forskjell i kven som filmet. Min kamerat fikk en god kvalitet på filminga i tillegg til kjekke bilder. Eg fekk kun ein video, og den var heller ikkje særleg god når det gjaldt å filme sjølve hoppet. Det var sjeldan eg var sentrert/innanfor i filmen. Når sant skal seiast så forstår eg at det ei krevande oppgåve å filme underveis i hoppet.

Alt i alt hadde me ei super oppleving som kan anbefalast på det sterkaste.
Takk for turen :)

Takk, Hans Olav B

Hei Hans,

Tusen takk for en grundig og flott tilbakemelding! Det er svært hyggelig å lese at du synes at staben vår tok godt vare på dere selv om været ikke spilte helt på vår side.

Kanskje du har lyst til å ta fallskjermkurs og hoppe på egenhånd til neste år? :) Det er mange som hopper tandem som går over til kurs for å få den fulle opplevelsen.
Pakken du hadde inkluderte kun video, men kan oppgraderes til bilder. Det er leit å høre at dere opplevde forskjellig kvalitet, men som du sier - det er flere ting som spiller inn her. Jeg håper likevel at minnene er flotte og at de blir forsterket når du ser på filmen, og at du fortsetter å se tilbake på dette som en flott opplevelse. :)

Du er hjertelig velkommen tilbake,

Trine // Voss Fallskjermklubb

Anmeldt 26. august 2019

Hoppet tandem for første gong, for ein opplevelse❤️Eit minne for livet❤️Beste instruktører i heile landet. Anbefaler denne plass. Eg kommer iallfall tilbake

Takk, LoveTandemJumping

Heisann,

Ja, ikke sant det er litt av en opplevelse! Vi er glade for å ha fått lov til å ta deg med på denne opplevelsen.
Tusen takk for anbefalelse, det setter vi pris på. :)
Vi håper du kommer tilbake, vi starter med hopping fredag 24. april 2020.

Anmeldt 24. august 2019

Hoppet tandem i juni og det var en fantastisk opplevelse. Hyggelig mann som hoppet med meg og en hyggelig dame som tok videoer/filmer som absolutt var verdt å ha fra en sånn opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2019
3  Takk, Christina D

Hei Christina,

Gratulerer med overstått 30-årsdag! :) For en flott gave å få til stordagen. :)
Takk for gode ord, de skal selvsagt videreformidles!

Vi håper å se deg igjen,

Anmeldt 21. august 2019

Fantastisk bra opplegg og god stemning. Meget proffe instruktører samt veldig underholdende personer som filmet og tok bilde. En magisk opplevelse som kan anbefales på det sterkeste. Jeg kommer tilbake.

Takk, Trond K

Hei Trond,

Så hyggelig tilbakemelding. Utrolig flott at du synes vi har god stemning og proffe instruktører. Vi søker alltid etter å gi makeløse opplevelser til våre besøkende.
Du er hjertelig velkommen tilbake, og takk for at du anbefaler oss!