Kjempegøy 😀

Var veldig nervøs før hoppet men med trygg og tydelige instruktør så gjekk det fint 😀 Hoppar... les mer

Anmeldt 3 dager siden
torunne2018
Gran Canaria, Spania
Voss Skydive ga meg en helt fantastisk opplevelse, som jeg aldri vil glemme!

Jeg vil begynne denne anmeldelsen med å gi et stort takk til instruktøren min som fikk meg til å... les mer

Anmeldt 1 uke siden
fayafa
Oslo, Norge

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk opplevelse. Gode og morsomme instruktører og kameramann. Nydelig område å oppholde seg på

Takk, 150ingar
Anmeldt 19. juli 2021

Sprudlende, dyktig og trygg instruktør. Hele opplegget preges av en supergod atmosfære! Mens jeg full av all spenning og adrenalin, klarer dere å skape en trygg og magisk opplevelse. Anbefales til alle som vurderer å hoppe i fallskjerm!

Takk, janneckel2021
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Flink instruktør og fotograf.
Har ventet lenge på å bli 66. Nå fikk jeg gjort som jeg ville. Hopper gjerne en gang til.

Takk, Jan Arild S
Anmeldt 3. juli 2021

Hoppet tandemhopp under ekstremsportveko. Nydelig vær, god stemning, dyktige instruktører. Anbefales

Takk, Benabr
Anmeldt 25. juni 2021

Har du lyst til å hoppe, så gjør det på Voss. Et nydelig sted i et flott miljø, med profesjonelle instruktører som gjorde opplevelsen både trygg og morsom. Vi hadde en fantastisk opplevelse alle 3, for et adrenalin kick! Wow!! Kan ikke beskrives, må prøves. Tusen takk Voss Skydive :)

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 928anjao