Kjempegøy 😀

Var veldig nervøs før hoppet men med trygg og tydelige instruktør så gjekk det fint 😀 Hoppar... les mer

Anmeldt i dag
torunne2018
Gran Canaria, Spania
Voss Skydive ga meg en helt fantastisk opplevelse, som jeg aldri vil glemme!

Jeg vil begynne denne anmeldelsen med å gi et stort takk til instruktøren min som fikk meg til å... les mer

Anmeldt 6 dager siden
fayafa
Oslo, Norge

1924 av 192 anmeldelser
Anmeldt 19. august 2021

Dette var gøy!!! For en flott opplevelse både på bakken og i lufta. En skikkelig inner tier. Anbefales

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Getaway670821
Anmeldt 14. august 2021

Kom fram til Voss i sommer, å skulle få tatt tandemhoppet som jeg sko ha tatt sommeren 2019. Det så veldig stygt ut med tanke på være :( Der regnet masse når vi kom, men fikk beskjed om at det kom til å lette :) å det kan du si det gjorde. Fikk en fra Australia som jeg skulle hoppe med, å for en fantastisk mann :) Dette har vært den mest fantastiske opplevelsen jeg noe side har hatt.......helt MAGISK

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Tom Erik E
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Et punkt på bucket list som måtte bare gjøres og hadde muligheten nå mens man var på ferie her. Var veldig spent før avreise, men ble beroliget av den rolige og kule stemningen på stedet.

Hoppopplevelsen var fantastisk med adrenalinkick av en annen verden. God instruktør. Hadde fått full pott om informasjonen hadde vært litt bedre før. Har man aldri gjort dette før så vet man ingenting og har litt høye skuldre før start. Så litt mer info om hvem man hopper med, hva er Skydive Voss, hva skjer før under etter, hvilken erfaring har instruktøren, hvor høyt går flyet, hvilke muligheter har man videre osv. Det tar 5 minutter. Men for all del, en opplevelse for livet.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, Burger77Norway
Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk opplevelse. Gode og morsomme instruktører og kameramann. Nydelig område å oppholde seg på

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 150ingar
Anmeldt 19. juli 2021

Sprudlende, dyktig og trygg instruktør. Hele opplegget preges av en supergod atmosfære! Mens jeg full av all spenning og adrenalin, klarer dere å skape en trygg og magisk opplevelse. Anbefales til alle som vurderer å hoppe i fallskjerm!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, janneckel2021