Uforglemmelig opplevelse

Dyktige instruktører som ga gode instrukser og et veldig beroligende vesen fra begge (instruktør og... les mer

Anmeldt 2 uker siden
ernstroberth
Fantastisk oppleving!

Tusen takk til Skydive Voss for ei fantastisk oppleving frå start til slutt. Vi overnatta i... les mer

Anmeldt 5 uker siden
marianneclementineh

2025 av 198 anmeldelser
Anmeldt 1. september 2021

Dette var fantastisk, er redd for fly og høyder men instruktør gjorde at det ble en fantastisk opplevelse. Vurderer å ta fallskjerm kurs og hoppe selv . Fantastisk utsikt og opplegg .

Takk, Kritiri
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Instruktøren min, en fantastisk Aussie, gjorde at jeg opplevde meg svært godt ivaretatt. Han var tryggheten selv, og utstrålte ro og varme Han skjønte hva jeg trengte hele tida, jeg var veldig nervøs, men han hadde stålkontroll

Takk, Sigrid T
Anmeldt 19. august 2021

For en opplevelse. Er utrolig glad for at vi, min tvillingsøster og jeg fikk hoppe. Denne opplevelsen kan jeg ta frem når dagene er i det mørke hjørnet og gi meg lys og glede. Blir glad og ler når jeg ser på filmen fra hoppet.
Stedet er utrolig fint og menneskene som jobber der er veldig hyggelige. Dette er noe jeg kan anbefale alle som har lyst til å hoppe.

Takk, trinen924
Anmeldt 19. august 2021

Dette var gøy!!! For en flott opplevelse både på bakken og i lufta. En skikkelig inner tier. Anbefales

Takk, Getaway670821
Anmeldt 14. august 2021

Kom fram til Voss i sommer, å skulle få tatt tandemhoppet som jeg sko ha tatt sommeren 2019. Det så veldig stygt ut med tanke på være :( Der regnet masse når vi kom, men fikk beskjed om at det kom til å lette :) å det kan du si det gjorde. Fikk en fra Australia som jeg skulle hoppe med, å for en fantastisk mann :) Dette har vært den mest fantastiske opplevelsen jeg noe side har hatt.......helt MAGISK

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Tom Erik E