Opp og hopp....enjoy your life!

Formålet med reisen var 7-fjellsturen i Bergen, men etter å ha blitt inspirert av ulike... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Oskar S
Fantastisk utdrikningslag

Jeg ble overasket av noen venner med en tandemhopp. Jeg fikk ikke tid å realisere hva som var i... les mer

Anmeldt 3. juni 2024
82bertrand

Anmeldt 2. juli 2023 via mobile enheter

Tusen takk nok ein gang for ei fantastisk oppleving. David var ein super instruktør og eg følte meg fullstendig trygg og roleg heile veien. Vurderer så absolutt å gjenta opplevinga, men grunna mykje planer I sommer er eg redd eg ikkje rekk det i løpet av sesongen.
Takk nok ein gang og mange gode helsingar til min fantastiske instruktør og fotograf. Sommerens absolutte høgdepunk

Dato for opplevelse: juli 2023
Takk, z s
Anmeldt 29. juni 2023 via mobile enheter

Favoritt delene mine var ett par ting.Å sitte på flykanten med beina under fly kroppen....for ett rush!!!
Fritt fall;har ikke ord!!!For noen syke krefter!Amazing!!!!
En ting til....å bare synke gjennom skyene....åh...så fantastisk.
Mitt råd til deg som ikke har gjort dette:Gjør det nå!!!!

Takk, Jegtaraldrifeil
Anmeldt 28. juni 2023

SKYDIVE VOSS (tandem)
VELDIG BRA! Proft opplegg, ekstremt gøy. Du angrer ikke i det hele tatt. Verdt hver eneste krone.

Takk, Oscar S
Anmeldt 22. juni 2023

Var en super fin opplevelse. Skal absolutt tilbake der. Ble godt tatt vare på som førstegangshopper

Takk, Wander45077046587
Anmeldt 19. juni 2023

Alt var fantastisk fra ankomst til avreise. Hoppet tandem og insstruktør og kameremann ga full service og oppmerksomhet og gjorde dette til en fullkommen dag på Skydive

Takk, finnarveb