“5 stjerners service”

Restauranthuset Malin Voss
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Europeisk, Japansk, Skandinavisk
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Maten er svært god, servicen er upåklagelig og du får hurtig og god hjelp. Vi delte en 10-biters sushi, hun fikk torsk, jeg spiste spareribs og 4-åringen hadde nuggets. Alle var fornøyd, mett og likevel med plass til eplekake og is til dessert. Anbefalt spisested.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, bareenmann

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte American Burger. Brødet var tørt, hardt og trolig noe ala First Price. Burgerkjøttet hadde hard konsistens, og hadde null smak og null saftighet. Baconstykket var svidd. Løken virket gammel og fikk ligge på tallerkenen.

Pommes friten var ok.

Jeg burde vel egentlig skjønt tegninga når jeg så menyen. Den er et sammasurium av mange matkulturen og konsepter.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 536dani
Anmeldt 27. juli 2020

Svært god Sushi. OK barnemeny. Vennlige servitører men tok noe tid å få maten. Tror det var en feiltagelse hos oss siden andre fikk maten kjapt

Takk, ivakuv
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sushi og Steakhouse, begge kategorier var meget bra. Vi hadde 15 biters mix, Entrecôte, Amerikansk hamburger og Kyllingspyd. Alle i følget var fornøyd, minstemann er en kresen kar, men kyllingspydet var noe av det beste han hadde smakt. Alt i alt en bra opplevelse. Kommer tilbake hvis vi er i traktene.

Takk, C0llarg0L
Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

God mat, helt innenfor, fisken var litt over kokt.
Manglet evt saus til fisken. Biffen var fantastisk, men sausen manglet det lille ekstra

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 85olekristianb

Reisende som så på Restauranthuset Malin Voss, så også på

Har du vært i Restauranthuset Malin Voss? Del dine erfaringer!