“God sushi og wok ”

Restauranthuset Malin Voss
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Europeisk, Japansk, Skandinavisk
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi dro innom for en lunsjmiddag og ble ikke skuffet. Fine lokaler og god mat. Kjæresten var spesielt fornøyd med woken.

1  Takk, asmundg2018

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi prøvde to forretter. Fiskesuppen var uten smak og fylde, muligens spor av laks. Grillspyd med salat og «saus» besto av rå kylling med et salatblad og chilisaus fra flaske. Muligens sushien er bedre, men nevnte forretter bør fjernes fra menyen.

2  Takk, audbloddervikb
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Maten er svært god, servicen er upåklagelig og du får hurtig og god hjelp. Vi delte en 10-biters sushi, hun fikk torsk, jeg spiste spareribs og 4-åringen hadde nuggets. Alle var fornøyd, mett og likevel med plass til eplekake og is til dessert. Anbefalt spisested.

1  Takk, bareenmann
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte American Burger. Brødet var tørt, hardt og trolig noe ala First Price. Burgerkjøttet hadde hard konsistens, og hadde null smak og null saftighet. Baconstykket var svidd. Løken virket gammel og fikk ligge på tallerkenen.

Pommes friten var ok.

Jeg burde vel egentlig skjønt tegninga når jeg så menyen. Den er et sammasurium av mange matkulturen og konsepter.

1  Takk, 536dani
Anmeldt 27. juli 2020

Svært god Sushi. OK barnemeny. Vennlige servitører men tok noe tid å få maten. Tror det var en feiltagelse hos oss siden andre fikk maten kjapt

Takk, ivakuv

Reisende som så på Restauranthuset Malin Voss, så også på

Har du vært i Restauranthuset Malin Voss? Del dine erfaringer!