“God mat og veldig hyggelig betjening!”

Restauranthuset Malin Voss
Vurdert som nr. 3 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Europeisk, Japansk, Skandinavisk
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Rent og pent, god mat og god service. Vi ringte å bestilte bord i forkant, og det var lurt for her var det mye folk. Likevel grei avstand mellom bord mtp. Smittevern.
Litt trekk blir det likevel pga gjennomstekt indrefilet

Dato for besøk: september 2020
Takk, RonS2625

Anmeldt 22. august 2020

God mat og super service! God burger og god sushi. Åpnet en time før de skulle for at følget på 17 skulle få mat. Anbefales!

Takk, HeidiG1593
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi dro innom for en lunsjmiddag og ble ikke skuffet. Fine lokaler og god mat. Kjæresten var spesielt fornøyd med woken.

1  Takk, asmundg2018
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi prøvde to forretter. Fiskesuppen var uten smak og fylde, muligens spor av laks. Grillspyd med salat og «saus» besto av rå kylling med et salatblad og chilisaus fra flaske. Muligens sushien er bedre, men nevnte forretter bør fjernes fra menyen.

2  Takk, audbloddervikb
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Maten er svært god, servicen er upåklagelig og du får hurtig og god hjelp. Vi delte en 10-biters sushi, hun fikk torsk, jeg spiste spareribs og 4-åringen hadde nuggets. Alle var fornøyd, mett og likevel med plass til eplekake og is til dessert. Anbefalt spisested.

1  Takk, bareenmann

Reisende som så på Restauranthuset Malin Voss, så også på

Har du vært i Restauranthuset Malin Voss? Del dine erfaringer!