“God mat, god service!”

Restauranthuset Malin Voss
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Europeisk, Japansk, Skandinavisk
Anmeldt 13. juli 2021

Litt spesielt med blandet kjøkken, men fungerer fint. Vi hadde en rett fra hver retning, begge velsmakende, fint anrettet og rikelige posjoner. Kongekrabben var en smule tørr, kanskje ostegratineringen sin skyld.
Szechuan posjerte biff var veldig smakfull og sterk!
Prisnivået er i øvre sjikt

1  Takk, frodea613

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Var noe skeptisk til asiatisk og steakhouse delingen, men dette er 100% løst godt! Helt rå jernpanne fritert and! Maten kom raskt.
Gode vinabefalibfer til hver rett

Takk, MartinN2680
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Her snakker vi om stor avstand mellom forventning og hva vi fikk. Ikke en eneste av familens 9 retter var over terningkast 2.
Her må man tenke på hva man ønsket å servere i sin tid og hva man faktisk tilbyr. Pris og meny tilsier at dette skulle være bra, men styr unna til man har strammet seg opp igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Xlarsen1234
Anmeldt 28. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk Sushi! Veldig pent lokale og hyggelig betjening. Jeg kommer til å komme innom her igjen neste gang jeg er på voss.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, renemsamdal
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Her får du både sushi og steakhouse i ett, noe som passer oss perfekt.
Hyggelig personale på et rent og pent sted. Vi bestilte bord på forhånd, kan være en fordel på travle kvelder.
Deilig sushi og indrefilet og god vinanbefaling

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Toneih

Reisende som så på Restauranthuset Malin Voss, så også på

Har du vært i Restauranthuset Malin Voss? Del dine erfaringer!