“Fint lokale og god mat”

Restauranthuset Malin Voss
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Europeisk, Japansk, Skandinavisk
Anmeldt 23. juli 2021

Endelig en restaurant der musikken ikke er plagsomt høy. God plass mellom bordene. God service. Maten var god, men har smakt de samme rettene bedre tilberedt.

Takk, MariJ424

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God størrelse på porsjonene, maten smakte nydelig og kjekke betjening
2 familier med totalt 9 stk, alle fant noe på menyen.

Takk, LordBrownstone
Anmeldt 13. juli 2021

Litt spesielt med blandet kjøkken, men fungerer fint. Vi hadde en rett fra hver retning, begge velsmakende, fint anrettet og rikelige posjoner. Kongekrabben var en smule tørr, kanskje ostegratineringen sin skyld.
Szechuan posjerte biff var veldig smakfull og sterk!
Prisnivået er i øvre sjikt

1  Takk, frodea613
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Var noe skeptisk til asiatisk og steakhouse delingen, men dette er 100% løst godt! Helt rå jernpanne fritert and! Maten kom raskt.
Gode vinabefalibfer til hver rett

Takk, MartinN2680
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Her snakker vi om stor avstand mellom forventning og hva vi fikk. Ikke en eneste av familens 9 retter var over terningkast 2.
Her må man tenke på hva man ønsket å servere i sin tid og hva man faktisk tilbyr. Pris og meny tilsier at dette skulle være bra, men styr unna til man har strammet seg opp igjen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Xlarsen1234

Reisende som så på Restauranthuset Malin Voss, så også på

Har du vært i Restauranthuset Malin Voss? Del dine erfaringer!