“Overpriset enkel mat”

Restauranthuset Malin Voss
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Europeisk, Japansk, Skandinavisk
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Helt grei nok mat, men til slike priser forventer man mer… Vi spiste (forholdsvis tørr) and og biff i peppersaus med lite smak og veldig lite ris til. Vi finner nok et annet sted i mårra!

Takk, 818elih

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Leste mange anmeldelser av dette stedet. Mange gode, men også noen svært dårlige. Dessverre er vi mest enige med de som har rangert dette stedet dårlig. Maten er ok, men kun det. Spiste spareribs og crispy duck. Til dette prisnivået (>300kr Per rett) bør maten være av god kvalitet. Litt smakløst og tørt kjøtt. Atmosfæren er også ikke i stil med prisnivået - hverken betjening eller lokalet stemmer med prisnivå.

Burde vel skjønt tegningen med over 100 retter på menyen

Takk, frodes761
Anmeldt 23. juli 2021

Endelig en restaurant der musikken ikke er plagsomt høy. God plass mellom bordene. God service. Maten var god, men har smakt de samme rettene bedre tilberedt.

Takk, MariJ424
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God størrelse på porsjonene, maten smakte nydelig og kjekke betjening
2 familier med totalt 9 stk, alle fant noe på menyen.

Takk, LordBrownstone
Anmeldt 13. juli 2021

Litt spesielt med blandet kjøkken, men fungerer fint. Vi hadde en rett fra hver retning, begge velsmakende, fint anrettet og rikelige posjoner. Kongekrabben var en smule tørr, kanskje ostegratineringen sin skyld.
Szechuan posjerte biff var veldig smakfull og sterk!
Prisnivået er i øvre sjikt

1  Takk, frodea613

Reisende som så på Restauranthuset Malin Voss, så også på

Har du vært i Restauranthuset Malin Voss? Del dine erfaringer!