“Treg bemanning!”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte taco salat veldig god salat unntatt det faktum at jeg fikk jord i salaten. Hadde også tenkt til å bestille dessert men bemanningen kom ikke før jeg hadde sittet å ventet i en god halvtime, etter det måtte jeg ta grep selv for å få meg litt dessert.

1  Takk, runarjere

Anmeldt 21. juni 2020

Virket fra første stund som at det var lite personale. Tok en stund fra vi fikk bord til vi fikk bestilt - måtte "huke tak i" ei i personalet. Tok lang tid før vi fikk maten. Pizzaen var helt grei. Ingen oppfølging av bordet underveis, og måtte selv ta initiativ til betaling også. Sto flere bord rundt som ikke ble ryddet før lenge etter gjestene hadde gått. Forbedringspotensiale her

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Nina G
Anmeldt 11. februar 2020

Synest lokalet og trivselen var god. De ansatte var hyggelige,smilende og oppmerksomme.
Vi fikk ved en feiltagelse servert en liten pizza isteden for en stor, men dette ble retter på med at vi fikk en pizza til gratis:-)
Pizzaen smakte utmerket

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Roger5382
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat og super service. Californiapizzaene de lager er familiens nye storfavoritt! Hvitløksbrødene er også kjempegode

Dato for besøk: september 2019
Takk, saragT7571PP
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Ingen rydda/reine bord. Når betjeningen etter 15 min tok kontakt med oss, spurte dei om me ville betale. Me ynskjer bestille. Fekk bestilt pizza og brus. Og måtte be om dei kunne vaske bordet. Det tok 20 min før brusen kom. Eine brusen var tom for smak.(dispenser) måtte vente lenge på ny, først når me spurte 3 personal kom dei med ny brus. Pizzaen kom til slutt, 45 min etter me bestilte. Personalet såg me ikkje meir til. Måtte gå inn for og få betalt, ellers hadde me vel blitt sittandes der... Ingen spørsmål om me ville ha dessert eller kaffi, noko me i utgangspunktet var tenkt og bestilla.

Dato for besøk: august 2019
Takk, liv1970

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!