“Dårlig ”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 17 av 18 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Om det er litt folk i restauranten, er det «vanlig» å få både drikke og maten seint.
Andre bord blir også seint ryddet.
Virker alltid ut som det er for lite folk som er på jobb.
Men maten er god.

1  Takk, Expedition817363

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Laaaang venting på bestilling, og laaaaang venting på maten. God Peppes pizza når maten endelig kom. Grei betjening som nok var litt for få til å betjene både gjester og take- away kunder denne dagen.

Takk, chrispatrickr
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte taco salat veldig god salat unntatt det faktum at jeg fikk jord i salaten. Hadde også tenkt til å bestille dessert men bemanningen kom ikke før jeg hadde sittet å ventet i en god halvtime, etter det måtte jeg ta grep selv for å få meg litt dessert.

1  Takk, runarjere
Anmeldt 21. juni 2020

Virket fra første stund som at det var lite personale. Tok en stund fra vi fikk bord til vi fikk bestilt - måtte "huke tak i" ei i personalet. Tok lang tid før vi fikk maten. Pizzaen var helt grei. Ingen oppfølging av bordet underveis, og måtte selv ta initiativ til betaling også. Sto flere bord rundt som ikke ble ryddet før lenge etter gjestene hadde gått. Forbedringspotensiale her

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Nina G
Anmeldt 11. februar 2020

Synest lokalet og trivselen var god. De ansatte var hyggelige,smilende og oppmerksomme.
Vi fikk ved en feiltagelse servert en liten pizza isteden for en stor, men dette ble retter på med at vi fikk en pizza til gratis:-)
Pizzaen smakte utmerket

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Roger5382

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!