“Vegansk pizza med kjøty.”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 18 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 6. oktober 2020

Bestilte en vegansk pizza som det var kjøttstykke i, veldig ubehagelig.
Peppes gav 35 kr i avslag. Pizzaen burde vært gratis evt ny pizza. Vi måtte gå inn for å si fra om at vi ønsket å betale. Vi ble ikke informert om studentpris på 20 %.
Hyggelig betjening, men dårlig med servis.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, LailaJ133

Anmeldt 6. september 2020

Helt grei restaurant midt i Voss. Flott innredet med vintage malerier. God mat og grei betjening. Mulig å sitte ute.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Om det er litt folk i restauranten, er det «vanlig» å få både drikke og maten seint.
Andre bord blir også seint ryddet.
Virker alltid ut som det er for lite folk som er på jobb.
Men maten er god.

1  Takk, Expedition817363
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Laaaang venting på bestilling, og laaaaang venting på maten. God Peppes pizza når maten endelig kom. Grei betjening som nok var litt for få til å betjene både gjester og take- away kunder denne dagen.

Takk, chrispatrickr
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte taco salat veldig god salat unntatt det faktum at jeg fikk jord i salaten. Hadde også tenkt til å bestille dessert men bemanningen kom ikke før jeg hadde sittet å ventet i en god halvtime, etter det måtte jeg ta grep selv for å få meg litt dessert.

1  Takk, runarjere

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!