“Anbefaler på det sterkeste ikke”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 17 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Feil bestilling, måtte vente i 1 time for riktig mat, kraftig dårlig service, kraftig dårlig servering, kraftig dårlig pizza, lurer nesten på om de mast krydderboksen på pizzaen, alt for salt . Alt i alt -1/10

1  Takk, OnAir54594925322

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Katastrofebesøk på Peppes Voss. Tok 40 minutt å få bord, og deretter en time å få mat. Mye ledig inne, men tildelt bord ute. Nabobord ute fikk lov å røyke oppe i vår mat, men vi fikk ikke lov å flytte inn. Stresset og uinteressert betjening. Siste gang der? Jepp

Takk, endrew2015
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

Utrolig treg service! Lang tid før de kom for å ta bestilling. Enda lengre tid før pizzaen kom på bordet. Feil drikke servert. Virker som om betjeningen går i søvne.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, stiskaar
Anmeldt 13. mai 2021

Pizzaene smakte godt, men mye rot fra betjeningen, kom med feil drikke og kastet ein halv pizza så me ba om å få med oss :-(

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, torbj_rns552
Anmeldt 6. oktober 2020

Bestilte en vegansk pizza som det var kjøttstykke i, veldig ubehagelig.
Peppes gav 35 kr i avslag. Pizzaen burde vært gratis evt ny pizza. Vi måtte gå inn for å si fra om at vi ønsket å betale. Vi ble ikke informert om studentpris på 20 %.
Hyggelig betjening, men dårlig med servis.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, LailaJ133

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!