“Kommer ikke tilbake!”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 17 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Dette var tragisk. Søte jenter, men katastrofal pizza. Pappbunn, og det var så mye barbequesaus at den drepte alt.

Peppes bør absolutt gjøre noe med konseptet. Ikke skjedd noe siden 90-tallet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, susannek621

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Kald mat, tørt kjøtt, gamle poteter. Personal lite imøtekommende og uhøflige. Dispenserbrusen var det eneste som smakte godt.

Takk, 562ragnhildh
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Mye veps og tidvis kloakklukt på uteservering og med tre servitører på opplæring var førsteinntrykket litt dårlig. Vi ble frarådet å sitte inne fordi det kun var ledige bord nede «og der var det kaldt» men, når kvepsene gant veien ned i drikken ble stemningen litt dårlig.. når de som var på jobb tilbød servietter til å dekke glassene med men aldri kom med de tenkte vi at dette er dårlig.. Likevel velger vi score opplevelsen til totalt 3/5 - pizzaene vi fikk var helt god så det drar opp for servicen vi valgte likevel ta med maten og spise den ett annet sted..

Takk, Sukkeret
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Feil bestilling, måtte vente i 1 time for riktig mat, kraftig dårlig service, kraftig dårlig servering, kraftig dårlig pizza, lurer nesten på om de mast krydderboksen på pizzaen, alt for salt . Alt i alt -1/10

1  Takk, OnAir54594925322
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Katastrofebesøk på Peppes Voss. Tok 40 minutt å få bord, og deretter en time å få mat. Mye ledig inne, men tildelt bord ute. Nabobord ute fikk lov å røyke oppe i vår mat, men vi fikk ikke lov å flytte inn. Stresset og uinteressert betjening. Siste gang der? Jepp

Takk, endrew2015

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!