“Begredelig”
Anmeldelse av Fleischer's Hotel

Fleischer's Hotel
Vurdert som nr. 4 av 18 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Spa-hotellet uten Spa virker å ha gitt helt opp driften. Det første man møter er en stygg lobby. Deretter en folketom bar hvor ting tar uendelig med tid. De prøver å leve på et gammelt navn, men nærmer seg nå den endelige slutten.

Takk, andersnesse

Anmeldt 29. oktober 2018

Helt nydelig mat, og god service! Alt smakte helt fortreffelig, store porsjoner og flink servitør. Vel verdt et besøk.

Takk, olavpetter
Anmeldt 4. september 2018

Fleischer's var i sin tid et fantastisk sted, men har dessverre tapt seg. Rommene virker gamle og tepper overalt. Maten er ok, men heller ikke noe mer. Små porsjoner, så vi måtte be om å få påfyll. Frokost ok, men ikke noe spesielt å glede seg til

Dato for besøk: april 2018
Takk, Ranveig190479
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Imøtekommende gjestfrihet og eksepsjonell god service.
Kveldens høydepunkt står bak baren! Dette lover bra for en fin helg

Dato for besøk: august 2018
Takk, GryB66
Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Jeg har hatt mange opphold på Fleischer gjennom mer enn 30 år, og har alltid verdsatt stedet. «Tenk å kunne fått maten fra Fleischer og vinen fra Park...» har vært tanken før! Vel, ikke lenger... - for makan til gastronomisk kvalitetsfall er det heldigvis sjelden man opplever. Buffet-mat er sjelden vellykket, men jeg kan nyte det en gang imellom. Buffet til frokost, lunsj OG middag, er alltid stryk - og det blir ikke bedre når maten i tillegg er slett utført! Resirkuleringen av fatene fra det ene måltidet til det neste, var ikke en gang forsøkt skjult, så variasjonen var kritisk mangelfull! Mange «obligatoriske» følger til enkeltretter var ikke til stede, og de som VAR der, mistenkes sterkt å stamme fra store spann med industriproduserte middelmådige ferdigfabrikata? Opplysning/merking var elendig: serveringsfat merket «fish» eller «meat» holder ikke for en som liker å vite HVA han legger på tallerkenen. Rødvinsausen var i beste fall brun saus med en «ubestemmelig bismak» - om den var kjøkkenprodusert, er det på sin plass å vurdere både oppskrift og kokk! (Flekkene vi var uheldige å få på hvit skjorte under ett av måltidene, kunne også lett fjernes med rent vann en tid etter uhellet - uten å sette spor! Rødvin?) Vi spiste frokost kl. 07:45: fikk da beskjed om at speilegg og bacon først ble satt på buffeten klokka ni... - knapt til å tro! Legg til store busslaster med sommerturister, som ga spisesalen et utpreget kantinepreg, og undertallig personell som ikke fikk ryddet skitne tallerkener bort før man vendte tilbake til bordet med ny «rett» - og stemningen ble ikke bedre...
I klassen hotellspisesteder, har Fleischer tatt turen fra øvre til nedre femtedel av tabellen.
Det gjør meg virkelig trist!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 759steinarj

Reisende som så på Fleischer's Hotel, så også på

Har du vært i Fleischer's Hotel? Del dine erfaringer!