“Flott og gammelt hotell med”
Anmeldelse av Fleischer's Hotel

Fleischer's Hotel
Vurdert som nr. 5 av 19 Restauranter i Vossevangen
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Flott og gammelt hotell med sjel, hyggelige salinger og fin spisesal, men badene og korridorene trenger noe oppussing og modernisering. Rommet vi fikk vender mot togstasjon og støy fra passerende godstog vekket oss ofte. Det gikk ikke an å sove med vindu igjen da det ikke er noe ventilasjon i rommet, og det var varmt. Rommet er ikke blitt ordentlig rengjort. Det lå et tjukk lag med støv på vannkokeren og på brettet med kaffe og te. Dårligste natt på ferie her, dessverre. Personalet er hyggelig.

1  Takk, TeresaOslo_Norway

Anmeldt 29. november 2020 via mobile enheter

Sjekket inn på dette ærverdige hotellet.
Gir «4 stjerner» på servicenivået til de ansatte. Flott gjeng som får det beste ut av hotellet. Om man er på jakt etter moderne freshe rom og 5 stjerners mat så velger man andre alternativer. Helt greie enkle rom, veldig lytt. Maten var ok.
Greit nok.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, kjellh398
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med nydelig utsikt. God frokost og fint bassengområde. Passer for både familier, grupper og par. Ligger veldig sentralt med direkte utgang til togstasjonen.

1  Takk, iniyto101
Anmeldt 28. juli 2020

Vi fikk et hyggelig vindusbord. Maten var OK. Ikke spesielt spennende, men vi hadde bestilt en 3 retters meny. (dagen) Servicen var Ok, men man strekker seg ikke over bordet når man serverer og skjenker vin til damene først. Små ting som en restaurant av denne kvaliteten burde vite.

2  Takk, Victor R
Anmeldt 27. juli 2020

Vi bodde egentlig på Voss Scandic, men når de holder både bar og restaurant stengt og rimelig fullt hotell? Hva gjør du da? Naturligvis går du til Fleischers. Det er jo på samme perrong, men 200 meter å gå - helt perfekt

I resepsjonen møter vi en svært hyggelig dame som ønsker oss velkommen til både hotellet og baren da hun hørte våre ønsker.
Vi undret om middag var mulig selvom vi ikke bodde der. Hun sjekket med hovmester som ga grønt lys og dermed var vi sikret en super middag(se meny).

Baren tidligere på ettermiddag ga oss et godt glass champagne og dermed ble Voss-oppholdet vårt helt supert.

Synd vi ikke bestilte på Fleischer fra start(

1  Takk, guideOslo

Reisende som så på Fleischer's Hotel, så også på

Har du vært i Fleischer's Hotel? Del dine erfaringer!