“Fantastisk gode burgerne”
Anmeldelse av Inside Voss Rock Cafe

Inside Voss Rock Cafe
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Amerikansk, Norsk
Beskrivelse: Inside Voss er klar til å ta imot spisegjester med ein stor meny. Åpningstider Mandag stengt Tirsdag til Torsdag 15.00 - 01.00 Fredag 15.00 - 03.00 Lørdag og Søndag 14.00 - 03.00 Velkommen innom
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte fire forskjellige burgermenyer, og alle var skjønt enige om at dette var noe av de aller beste burgerne vi har fått servert ute! Vi holdt på å snu i døra da stedet så noe slitent og "shabby" ut - men er veldig glad vi ikke gjorde det! Hyggelig betjening!

Takk, ninakvh
DjNoBeat, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Heisann og tusen takk for tilbakemelding.
Veldig kjekt at dere koste dere.

Anmeldt 21. juli 2020

Burgerene er knallgode de, men opplevelsen ble farget av at hun som var på jobb ble totalt overveldet da det kom folk (det var ikke fullt) og stresset veldig. Det er også utrolig rart at når man bestiller (via vipps) er det tydelig spesifisert at det er Coca Cola 0,33l man bestiller, men man får helt billig-cola fra en 1,5 l flaske over i et bittelite glass (0,25). Da blir det dyrt med nesten 50 kr glasset for drikken.

Takk, airportwoman
897hansi, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Takk for tilbakemelding. Her har det tydeligvis skjedd noe som ikkje skal skje. Kan du sende meg ein mail til hans@insidevoss.no

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk gode burgere, men lokalene er noe shabby. Blir en kafé og ikke en koselig restaurant hvor man blir sittende dessverre.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Nina H W

Hei og takk for tilbakemelding.

Anmeldt 4. februar 2020

Var innom Inside etter en lang dag på ski og burgerne ble en stor suksess blant ungdommene jeg hadde med meg.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, g_ranf456
Frode P, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hallais og tusen takk for skryt.
Kjekt å høre at dere hadde det kos hos oss.
Dere er hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Satt her ilag med venner og koste oss med noen øl.
God stemning og hyggelig bartender og vakt. Gode priser på drikke og mat

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 485catharinat
Frode P, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2019

Hei Catharina og tusen takk for tilbakemelding. Alltid kjekt å høre at våre gjester koser seg hos oss :-)

Reisende som så på Inside Voss Rock Cafe, så også på

Har du vært i Inside Voss Rock Cafe? Del dine erfaringer!