“FOR en burger!”
Anmeldelse av Inside Voss Rock Cafe

Inside Voss Rock Cafe
Vurdert som nr. 6 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Amerikansk, Norsk
Beskrivelse: Inside Voss er klar til å ta imot spisegjester med ein stor meny. Åpningstider Mandag stengt Tirsdag til Torsdag 15.00 - 01.00 Fredag 15.00 - 03.00 Lørdag og Søndag 14.00 - 03.00 Velkommen innom
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

En av de beste burgerne kona og jeg har smakt!!

Lokalet er smak og behag, vi synes det var sjarmerende, men andre kan se på det som slitent. Derimot er det ikke meningen med fancy lokaler når det skal være burger og bar.
Hyggelig service og koselig med lokale som kommer inn og tuller med personalet.

Maten kom raskt, og som sagt, en av de beste burgerne!

Takk, Frederick F
Frode P, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Heisann og tusen takk for veldig kjekk tilbakemelding.
Veldig hyggelig at dere koste dere når dere var på besøk.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Er veldig fan av Inside sin burger, ihvertfall i Bergen.
Vi ble begge skuffet når burgeren kom. Jeg er vant med en god salat både på siden og på burgeren jeg får servert. Når jeg besøkte Inside på Voss fikk vi begge såvidt noe paprika og agurk på og ved siden av burgeren. Brødet var noe tørt(kanskje vært for lenge i toasteren så det ut som?) og burgeren var ikke som jeg er vant til, noe tørr. Veldig beklagelig da jeg alltid har vært fornøyd med burgeren fra Inside tidligere, men dette var dessverre ikke en topp opplevelse.

Takk, Tuvabc
Frode P, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Hei og takk for tilbakemelding.
Kjipt at dere ikke fikk samme opplevelsen som i Bergen.
Vi skal ta en gjennomgang med staben og sjekke at alt gjøres på samme måte som det gjøres på Insidene i Bergen.
Takk for besøket og vi ønsker dere en riktig god sommer.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god hamburger. Hot chili dippen var meget god. Potetbåtene var perfekt sprøe og bra krydret. God service. Rask matlevering.

1  Takk, 582j_rnn
Frode P, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for besøket og hyggelig tilbakemelding :-)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dro hit når vi var på norgesferie. Alt virket ok frem til vi så en av servitørene startet å shotte og drikke alkohol, og en annen servitør puttet sugerør i munnen som hun så brukte i drinkene hun serverte. Dette ødela vår opplevelse av restauranten.

Takk, N1004WOsimonf
Frode P, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei.
Takk for tilbakemelding.
Dette tar vi på største alvor og slikt skal selvfølgelig ikke skje.

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk gjeng. Litt sære ønsker i familie, spurte om kelneren ville høre på oss. Han og kjøkkenet leverte veldig bra, smilende og positiv. Dette er service

Takk, turremme
Frode P, Eier på Inside Voss Rock Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Vi takker og bukker for kjempehyggelig tilbakemelding :-)
Hjertelig velkommen tilbake :-D

Reisende som så på Inside Voss Rock Cafe, så også på

Har du vært i Inside Voss Rock Cafe? Del dine erfaringer!