“God meksikansk!”

Vossevangen Bodega
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod meksikansk mat, og spesielt den meksikanske burgeren, og ikke minst taco buffeten er fantastisk god og variert! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Helge33

Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet på Voss for å spise middag for to. Vi hadde med oss en hund så vi satt ute i skyggen. Betjeningen kom med vannskål til hunden, utrolig snilt! Det var veldig varmt ute så hunden var godt fornøyd. Veldig hyggelig atmosfære og betjening. Utrolig god mat! Bestilte nachos og fajitas. Dette kan de, anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Raven164
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Første gang på Voss og funnet stedet gjennom Trip Adviser .
Middag for to og kan anbefale både Quesadilla og fajitasHyggelig betjening og god atmosfære her.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 557karid
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god! men det kunne godt vært litt mer hjemmelagde retter på menyen. Da det var litt kjedelig å få servert pose chips så du får kjøpt på butikken selv.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Cfroenningen
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

God mat og god service. Vossaøl har de også. Stenger litt tidlig - kl 21 men du får tilpasse deg. Vi kommer nok igjen

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jan-eivind

Reisende som så på Vossevangen Bodega, så også på

Har du vært i Vossevangen Bodega? Del dine erfaringer!