“God mat. Dårlig servitør”
Anmeldelse av Vossevangen Bodega

Vossevangen Bodega
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Kjempe god mat. Servitøren viser ikkje service som servitøren skal gjere. Kjem ikkje å spør om maten smaker. Ikkje eit smil å sjå på servitøren. Dårlig service.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Go363241
BartenderRuben, Manager på Vossevangen Bodega, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. februar 2019

Hei!
Det var veldig synd å høre at servitøren ikke gjorde jobben sin denne dagen. Vi skal ta det opp med servitørene og sørge for at de husker at det er for gjestene at vi er her :) Hyggelig å høre at maten smakte :)

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Kjempegod meksikansk mat, og spesielt den meksikanske burgeren, og ikke minst taco buffeten er fantastisk god og variert! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Helge33
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet på Voss for å spise middag for to. Vi hadde med oss en hund så vi satt ute i skyggen. Betjeningen kom med vannskål til hunden, utrolig snilt! Det var veldig varmt ute så hunden var godt fornøyd. Veldig hyggelig atmosfære og betjening. Utrolig god mat! Bestilte nachos og fajitas. Dette kan de, anbefales

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Raven164
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Første gang på Voss og funnet stedet gjennom Trip Adviser .
Middag for to og kan anbefale både Quesadilla og fajitasHyggelig betjening og god atmosfære her.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 557karid
Anmeldt 4. juni 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god! men det kunne godt vært litt mer hjemmelagde retter på menyen. Da det var litt kjedelig å få servert pose chips så du får kjøpt på butikken selv.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Cfroenningen

Reisende som så på Vossevangen Bodega, så også på

Har du vært i Vossevangen Bodega? Del dine erfaringer!