“Herlig!”

Vossevangen Bodega
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 16. juli 2020

Maten var god å betjeningen var noge lunde greit☺️ Anbefales veldig! Bra at vi kunne spice det opp som vi ville slev!❤️

Takk, Grete217

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Lokalet og personalet var veldig hyggelige selvom det var en travel dag med mye kunder. Av denne grunn tok det også en god stund før vi fikk maten. Maten smakte utrolig godt!

Takk, 99sofies
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kombinasjonen hyggelig restaurant, veldig hyggelig betjening og bra mat gjorde opplevelsen overraskende bra. Ser litt trist ut fra utsiden men det anbefales å gå inn. Ikke gourmet men en veldig bra totalopplevelse.

Takk, Trym V
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var der og spiste med hele familien. Var uheldig og knuse et glass. De var hjelpsom med å rydde opp, men en gulvkost oppe på borde etter han hadde tatt det under bordet. Etterpå tørket han av skiten med en tørr serviett. Dette ødelagte veldig vår opplevelse.

Takk, 125linna
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Meget godt alternativ på Vangen. God mat til en rimelig pris! Godt utvalg på menyen. Kan anbefales - rask og god service!

Takk, Tom Georg I

Reisende som så på Vossevangen Bodega, så også på

Har du vært i Vossevangen Bodega? Del dine erfaringer!