“Fornøyd kunde”

Vossevangen Bodega
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Vossevangen
Kjøkken: Meksikansk
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Supert måltid vi fikk servert. Blir nok et besøk til på denne restauranten. Fikk
maten veldig raskt og dei ansatte var veldig imøtekommende. Anbefaler alle å ta turen innom.

Takk, 909ivarp

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk bord iløpet av kort tid, selv om restauranten virket full!

Mye forskjellig og spennende mat på menyen, de tilbyr også taco buffe, dær du kan spise så mye du orker eller så anbefaler jeg Kylling Nachos(se bilde) :D

Veldig hyggelige servitører!

Vanlige norske priser, store porsjoner
Anbefales :)

Takk, TheNorwegianFrida
Anmeldt 29. juli 2020

Maten var god og servicen like så. Kan anbefales.
Både middagen og desserten falt i smak hos alle.

2  Takk, svaHaugesund
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Var 5 stykker (veldig sultne) som kom med tog kl 2120 og hadde lest de stengte kl 22.00 men det var ingen problem. Ble ønsket velkommen inn og fikk bestille det vi ønsket. Nydeligste indrefilét, nachos og burritos, rause porsjoner. Veldig fin atmosfære, veldig hyggelig personale med god service og fin stemning mellom de ansatte i bakgrunnen. Gode stoler.

Takk, 175benedicteu
Anmeldt 16. juli 2020

Maten var god å betjeningen var noge lunde greit☺️ Anbefales veldig! Bra at vi kunne spice det opp som vi ville slev!❤️

Takk, Grete217

Reisende som så på Vossevangen Bodega, så også på

Har du vært i Vossevangen Bodega? Del dine erfaringer!